kenny28 Skrevet 10. februar 2014 Del Skrevet 10. februar 2014 Er det andre som har problemer med å få gps fix med Xperia z eller z1 ? Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 10. februar 2014 Del Skrevet 10. februar 2014 Fungerer fint på min Z1. Finner telefonen din signal med GPS Status & Toolbox, og hvor lang tid tar det? Lenke til kommentar
kenny28 Skrevet 22. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2014 Jeg har over lengre tid prøvd alt som er mulig(hardware reset av telefon, en bråte med gps apper o.s.v), men ingen suksee Madammen min sin Xperia Z og min Z1 og en tidligere Sony Go telefon. Alle har samme problem. Kan det ha noe med plassen vi bor ? Har snakket med mange Iphone eiere her i området, men alle sier de får gps fix i løpet av noen sekunder. Jeg har og en Garmin Gps og denne får og signaler etter veldig kort tid. Siden alle mine/våre sony produkter har samme problem så tror jeg ikke det er noe i veien med mobilene. Kvier meg derfor å begynne å klage/sende telefonene inn på reprasjon/garanti/reklamasjon, da det er stor sjangs for at det jeg som sitter igjen med regningen learntofly : jeg har prøvd med appen du anbefalte og andre liknende apper. Det tar ofte mellom en halv og en time for å få fix, noen ganger blir det ingen fix i det hele tatt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå