Nilsen Skrevet 10. februar 2014 Del Skrevet 10. februar 2014 PowerShot S120 kan du alltid ha på innerlomma.Konkurranse: Sjekk om du vant et lite og raskt entusiastkamera fra Canon Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 10. februar 2014 Del Skrevet 10. februar 2014 Selv om jeg svarte nei på spørsmål 3, må jeg kverulere litt: er ikke LCD-skjermen å regne som en elektronisk søker? Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 10. februar 2014 Del Skrevet 10. februar 2014 (endret) Selv om jeg svarte nei på spørsmål 3, må jeg kverulere litt: er ikke LCD-skjermen å regne som en elektronisk søker?Nja - en søker er noe du legger øyet helt inntil. En LCD-skjerm er ofte en av komponentene i en elektronisk søker, men er ikke en søker i seg selv - det er en skjerm. Men - det kommer litt an på definisjonen på "søker" - i noen sammenhenger kan man vel kalle en skjerm (eller for den del en utvendig mattskive) for "søker". Men - i denne konteksten regner vi nok ikke en skjerm for søker. Endret 10. februar 2014 av Trondster Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg