Gå til innhold

Trenger anbefaling til bærbar 13-14" maks 7000

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har nå en Asus U35JC. Men nå begynner den å synge på siste vers.... Trenger derfor en ny bærbar Windows basert pc.

Ønsker en bærbar med god batteri tid(minimum 6t), 13,3-14 tommer, maks 2 kg, Harddisk som gjerne kan skiftes ut(pga eg har ein god 256gb SSD), Full HD skjerm, inngang for HDMI(full størrelse), LAN, flott m VGA men ikje et must

Viktige kriterier:

- Stillegående

- Full HD skjerm eller ialllfall HD+

- under 2 kg vekt

- God batteri(minimum 5-6 timer)

- Mulighet for å skifte harddisk. Jeg har nå en 256SSD fra Samsung så greit om jeg kunne sette denne inn i den nye bærbare.

Utganger:

- Full HDMI

- LAN

- VGA inngang hadde også vært flott, men ikke et must

Noen som har noen anbefalinget til maks 7000? Synes det er utrolig vanskelig å finne bærbare pcer med disse kriteriene... Finnes det ingen?

Takk for all hjelp!

Endret av superto
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

http://www.komplett.no/asus-vivobook-s301-133-full-hd-touch/795038

Regner med du mener UTGANGER? ikke innganger, da det omtrent ikke finnes maskiner med hdmi inngang.

Asusen har ikke VGA utgang, og batteritiden er så vidt innfor kriteriene dine, ellers klarer den kravene så vidt jeg kan se og er innfor prisgrensen din.

Tusen takk for svar. Ja jeg mente Utganger ja :p. Finnes det noen omtaler av denne hvordan denne er? Jeg har sett litt også på Sony Vaio Pro 13 selv om den ikke har LAN inngang, men kan få den litt rimelig til rett over 7000 med 8gb ram og 256 SSD. Er det verdt å bruke 3000 ekstra iforhold til denne ASUS?

Lenke til kommentar

Sonyen har problemer med svært ustabilt wifi og noe støyende vifte. så er du ihvertfall klar over det ;) Ellers svært fin maskin og uslåelig på vekt. samt 256GB SSD er svært fint.

Er ikke mye tester å finne av akkuratt denne asus modellen, men også asus sin S3xx serie har slitt litt med wifi rekkevidde på noen modeller. Så mye mer kan jeg ikke si så lenge det ikke er allverdens tester og jeg ikke har egne erfaringer med denne modellen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...