Robin B Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 http://www2.ati.com/drivers/Catalyst_38_Re...ease_Notes.html http://mirror.ati.com/support/drivers/winx...x=14&submit.y=5 _____________________________________________________________ OpenGL and D3D tabs combined into one Game Profile Feature CATALYST™ Uninstaller MULTIMEDIA CENTER™ Update New ATI 3D Tab Layout SMARTSHADER™ Effects VPU Recover ATI OVERDRIVE HYDRAVISION™ Basic Edition TV Overscan _____________________________________________________________ Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 'VPU Recover' hva er det? Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 ...Hvor fant du release notes? 3.8 er jo ikke ute enda... Lenke til kommentar
jokki Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Nais Dere kan prøve å gjette hva jeg gjør kl 21.00 i dag? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Nais Dere kan prøve å gjette hva jeg gjør kl 21.00 i dag? Ser på tv2 nyhetene? Lenke til kommentar
jokki Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Nei! jeg laster seff ned catalyst 3.8 da 8) Lenke til kommentar
Pep Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Noen som vet når 3.8 ligger klar for nedlasting?? Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 De er klare for nedlasting 21:00, men jeg frykter serverkrasj. Lenke til kommentar
notarget Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 'VPU Recover' hva er det? VPU Recover VPU Recover (patent pending) allows the CATALYST™ display driver to reset the graphics accelerator when it is no longer responding to the display driver. Without VPU Recover, a reboot of the system would be required when the graphic accelerator is not responding to the display driver. Depending on the state of the system when VPU Recover is activated, applications that are running may be able to fully recover from the graphics processor reset. If this is not possible, the active application may be closed and the system will return to the desktop. VPU Recover will significantly reduce the number of system crashes caused by graphics hardware hangs. This allows for fewer interruptions and virtually eliminates situations where work can be lost, as well as increasing system stability. Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Game Profile Feature er en velkommen funksjon Men jeg er veldig nysgjerrig på denne funksjonen: SMARTSHADER? Effects SMARTSHADER? allows gamers to enable an exciting pixel shader effects in Direct3D or OpenGL applications. SMARTSHADER? effects delivers the amazing rendering techniques found in pre-shader 3D applications. Lurer på hvordan det fungerer i praksis.. og i teorien for den saks skyld. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Velkommen etter den la jeg ut her på forumet i går :wink: :wink: Lenke til kommentar
HEE Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 hvor laster man ned 3.8 da ??? Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 http://www.beyond3d.com/forum/viewtopic.php?t=8384 Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 hvor laster man ned 3.8 da ??? www.ati.com Lenke til kommentar
Steinegal Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Drivarn e her NO!!!!! Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Vet det den er lastet allerede, Lenke til kommentar
mr x Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 noen som har merket noe bedre ytelse eller annet som bra med de nye driverene ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå