Gå til innhold

Hva synes dere om dette oppsettet noe e burde endre

Anbefalte innlegg

Fractal Design Define R4 Window White

Crucial BallistixSport 8GB 1600MHz

Seagate Desktop HDD 2TB 7200RPM

Intel Core i7 4770k Overclcoket 4,5Ghz

Corsair 750W RM

Samsung SH-224DB/BEBE

Msi z87-G45 Gamer

Samsung 840 EVO Basic 120GB

EVGA GeForce GTX 780 SC ACX 3GB

ASUS PCE-N53

Kjøling

Corsair Hydro H100i Puch pull

Noctua NF-F12 PWM Premium 120mm 2stk

Noctua NF-A15-PWM 140mm

Fractal Design Define R4 2Stk standar vifter

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser bra ut; eneste er vel at PSU kanskje burde byttes ut. Enkelte PSU'er i RM-serien til Corsair har fått kritikk for bl.a. dårlige kondensatorer; dette gjelder for PSU'er fra 750 watt og oppover. Oppsettet ditt klarer seg lett med en RM 650; så gå for det; eller en AX 760 istedet. Min anbefaling; sikkert andre meninger om saken.

Ellers ser jeg ikke noe å endre på :)

Lenke til kommentar

Ser bra ut; eneste er vel at PSU kanskje burde byttes ut. Enkelte PSU'er i RM-serien til Corsair har fått kritikk for bl.a. dårlige kondensatorer; dette gjelder for PSU'er fra 750 watt og oppover. Oppsettet ditt klarer seg lett med en RM 650; så gå for det; eller en AX 760 istedet. Min anbefaling; sikkert andre meninger om saken.

Ellers ser jeg ikke noe å endre på :)

Okey ja har hørt noe rykter om det . men så ble jeg annbefalt denne så da ble det bare sånn. håper jeg har fått en som holder mål, eller så blir det bel garanti sak

Lenke til kommentar

Alt ser bra ut, men ville bytte ut RM750 til en annen og så ville jeg bytta ut Seagate HDD da de har mye større sjange til å faile enn andre merker som WD.

Såpass ja Men det er deler jeg har nå må bare høre hva folk synes. og det virker som jeg må bytte ut noen delere likevel. har ikke motatt skjermkortet ennå heller

Lenke til kommentar

Om du allerede har fått sakene er det ikke noe mer å stresse med, selv om Seagate har større failure rate enn andre merker betyr d ikke at akkurat din disk vil ryke i løpet av noen måneder eller 1 år. Det er nok relativt liten sjangs for det, og om det skjer får det bli en garantisak. Det samme vil jeg si om RM750, finnes MANGE værre PSU's som folk bruker helt fint i flere år og det er vell 5 år ganrati eller noe på dem?

VIlle ikke tenkt mer på det, sannsynligvis går alt helt greit.

Lenke til kommentar

Ville ha byttet ut SSD-en med SanDisk Ultra Plus, byttet ut Noctua F-serien med Scythe Gentle Typhoon (f.eks. 1400/1100 rpm). Noctua har god kvalitet og er god på ytelse, men ytelse per støynivå er ikke det beste dessverre. Og så trenger du ikke push og pull, isåfall kan du heller legge pengene i en bedre kjøler og ha pull only.

Ellers ser det greit ut. Vet ikke hvor du handler fra, så jeg kan ikke si så mye om prisen.

Lenke til kommentar

Om du allerede har fått sakene er det ikke noe mer å stresse med, selv om Seagate har større failure rate enn andre merker betyr d ikke at akkurat din disk vil ryke i løpet av noen måneder eller 1 år. Det er nok relativt liten sjangs for det, og om det skjer får det bli en garantisak. Det samme vil jeg si om RM750, finnes MANGE værre PSU's som folk bruker helt fint i flere år og det er vell 5 år ganrati eller noe på dem?

VIlle ikke tenkt mer på det, sannsynligvis går alt helt greit.

Tenker likt her ja :) Har jo garanti på saken i noen år. men greit og vite at pcen er bra jalle fall :)

Lenke til kommentar

Ville ha byttet ut SSD-en med SanDisk Ultra Plus, byttet ut Noctua F-serien med Scythe Gentle Typhoon (f.eks. 1400/1100 rpm). Noctua har god kvalitet og er god på ytelse, men ytelse per støynivå er ikke det beste dessverre. Og så trenger du ikke push og pull, isåfall kan du heller legge pengene i en bedre kjøler og ha pull only.

Ellers ser det greit ut. Vet ikke hvor du handler fra, så jeg kan ikke si så mye om prisen.

Okey oppsettet har jeg allerede ville bare høre hva jeg burde gjort annerledes. men ja gjort er gjort å sånn er det hehe:) men takk for svar . skal se om e gjør noe med viften kansje :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...