Albert Andersson Skrevet 10. februar 2014 Del Skrevet 10. februar 2014 Tid for vingetørk ... . Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
fotopoulsen Skrevet 10. februar 2014 Del Skrevet 10. februar 2014 I utgangspunktet et flott bilde av skarven. Men de varme tonene og støyfjerningen gjorde susen. Hva slags softvare bruker du? Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 10. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2014 I utgangspunktet et flott bilde av skarven. Men de varme tonene og støyfjerningen gjorde susen. Hva slags softvare bruker du? Hei,, Fotopoulsen. Tusen takk for hyggelig og positiv tilbakemelding ! Jeg har brukt Adobe Photoshop CS5 og Neat Image Plug-in i noen år, men det er først nå jeg føler at jeg får utnyttet noe av potensialet i disse programmene. Jeg bruker forholdsvis lang tid i Raw-converter, og forsøker å optimalisere histogrammet. Ofte lager jeg 4-10 versjoner av et bilde, før jeg velger den utgaven som har akseptable / bra farger og lavest mulig støy. Det er en tungvint, uøkonomisk måte å arbeide på, men ved å gi noen av fjorårets bilder (RAW-filer) en ny runde i CS5, opplever jeg at resultatforbedringen rettferdiggjør tidsbruken. Jeg har også fått en del svært nyttige tips og råd av gode hjelpere her på Akam. Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 26. mars 2014 Del Skrevet 26. mars 2014 Kjempefint Albert! Liker V1 best!! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 2. april 2014 Forfatter Del Skrevet 2. april 2014 Kjempefint Albert! Liker V1 best!! Hilsen Tove Hei, Ovidia2. Tusen takk for hyggelig kommentar ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg