californiasviking Skrevet 10. februar 2014 Del Skrevet 10. februar 2014 hva er forstilling på engelsk? noen som vet? tusen takk på forhånd! Lenke til kommentar
Habla Møberg Skrevet 10. februar 2014 Del Skrevet 10. februar 2014 Front (wheel) suspension. 1 Lenke til kommentar
californiasviking Skrevet 10. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2014 a ha! det var jo lett:) tusen takk! Lenke til kommentar
oddeh Skrevet 10. februar 2014 Del Skrevet 10. februar 2014 http://translate.google.no/ Om oversettelsen ikke virker korrekt, noe som det i dette tilfellet ikke gjør, så bare venstreklikk på oversettelsen og du får opp synonymer om det finnes. Lenke til kommentar
Habla Møberg Skrevet 10. februar 2014 Del Skrevet 10. februar 2014 Det hender at google translate har rett, og det hadde den i dette tilfelle, men de fleste tekniske begreper/termer er helt "på styr" på google, så en god gammeldags "Teknisk Norsk - Engelsk ordbok" er praktisk å ha i hyllen 1 Lenke til kommentar
californiasviking Skrevet 10. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2014 Ja det er sant "fikse". Har vært bort i masse rare oversettelser på google translate;) Kunne godt tenkte meg å ha en sånn ordbok. Kan den kjøpes på vanlig bokhandel tru? Lenke til kommentar
Habla Møberg Skrevet 10. februar 2014 Del Skrevet 10. februar 2014 Den har reddet meg mang en gang, så den er gull verdt. På 80-tallet kjøpte jeg den i en bokhandel, så det er jo en viss sjanse at du finner den der fremdeles... Ser at den er å få tak i i nyere versjon, sjekk her. Sikkert mer aktuell enn den jeg har Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå