Sacca Skrevet 10. februar 2014 Del Skrevet 10. februar 2014 Hei Jeg er i utgangspungtet positiv til HV-Øvelse, men har et stort problem og det er at jeg har ungene 50/50. Øvelsen denne gang er i min uke. Jeg har ingen som kan ha ungene mine den uken, mandag til torsdag. (barnemor har ikke mulighet, ei heller naboer, besteforeldre etc.) Får man utsettelse på dette grunnlaget, slik at man kommer inn i et oppsamlingsheat senere på året? Hvordan ville dere løst det? Lenke til kommentar
nomore Skrevet 10. februar 2014 Del Skrevet 10. februar 2014 Om ingen har mulighet(husk at du får økonomisk støtte til dette) så må du søke om utsettelse på sosialt grunnlag pga omsorgsansvar. Husk å overholde søknadsfristen 2 Lenke til kommentar
Dipit Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 (endret) Faren min hadde samme problem og fikk ikke fritak (var på 80-tallet). Han tok med meg på øvelse og slapp unna Endret 1. oktober 2014 av Nekter Lenke til kommentar
Killswitch Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Har du ikke sett Lange flate baller 2? Men for det seriøse svaret, så har nomore helt rett. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Du kan få utsettelse, men du kan også risikere å ikke få det. Ta ungene med på øvelsen om du ikke får det, så blir du dimittert ved oppmøte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå