toreae Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 To ting jeg ville prøvd. Først ta ut alle plugger, en etter en, og sjekk etter bøyde pinner. Bytt gjerne kabelen til hardisken om du hat en annen. For det andre Prøv å ålaser en vifte til å blåse på komponenter i nærheten av cpu. lykke til. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-xQBEIgcH Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Har hatt liknende problem selv.. Første gangen begynte maskina å reboote av seg selv, helt tilfeldig. Etterhvert ville den ikke boote. Koblet fra alt unntatt skjermkort og harddisk, testet annet skjermkort, men uten hell. Sendte in hovedkortet (Asus A7V) og fikk nytt. Problem solved. Etter en stund begynte det samme å skje. Sendte inn hovedkort. Fikk nytt. Problem solved again! Klarte så å drepe min T-bird 900 og nå har systemdisken min tatt kvelden.. 40 gig IBM som lager morsomme skrapelyder. Den skal snart få ei kule av en 454 Casull! 2x kraften til 44 magnum. muahaha Anyway, jeg vil tro det er hovedkortet ditt. Prøv å få testet med en annen CPU for å være sikker. Lenke til kommentar
Daron Skrevet 9. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2003 fant fram en golvvifte og satt den til å blåse rett inn i maskinen, da klarte jeg å starte opp windows, og kjøre halvveis igjennom 3DBenchmark før maskinen reboota.. så jeg går utifra at det er noe som blir for varmt... skal kjøpe et nforce2 kort i morra.. likte ikke hovedkortet jeg har nå alikevel... møkkakort.. lurte på å kjøpe enten Asus eller Abit... noen forslag til et kort når jeg skal ha vannkjøling?? skal sikkert ikke overklokke.. Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Våger meg utpå med en forsiktig anbefaling om Abit. De er absolutt i vinden for tiden, og foretrekkes av mange. Enten de overklokker eller ikke. Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 [offtopic] Bla Bla.......og nå har systemdisken min tatt kvelden.. 40 gig IBM som lager morsomme skrapelyder.... Hallo?!?! Hvem er det som bruker ibm disker da? spes som systemdisk.. Ingen ibm-disk har overlevd meg. baaad [/offtopic] Lenke til kommentar
Gjest Slettet-xQBEIgcH Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Er ikke oppdatert på nyere kort, men titt litt i gamle tråder og sjekk anbefalinger på hardware.no [edit - offtopic] kremt.. jeg brukte IBM .. no more. har en wd120se oxo blir en wd til nå tror jeg.. [/edit - offtopic] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå