V. Haugen Skrevet 10. februar 2014 Del Skrevet 10. februar 2014 Her får du fem alternativer.Flappy Bird fjernes Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 10. februar 2014 Del Skrevet 10. februar 2014 Like greit. Too much rage. 1 Lenke til kommentar
MrL Skrevet 10. februar 2014 Del Skrevet 10. februar 2014 Orker ikke stresset? Stresset med hva da, millioner av kroner som renner inn på konto? Rett og slett tragisk å la så mye penger glippe 3 Lenke til kommentar
Tormedspikeren Skrevet 10. februar 2014 Del Skrevet 10. februar 2014 Og kommer han til å slippe stresset nå? Media kommer jo til å henge over ham som hauker for å finne ut grunnen. 2 Lenke til kommentar
eksepsjonell Skrevet 10. februar 2014 Del Skrevet 10. februar 2014 Orker ikke stresset? Stresset med hva da, millioner av kroner som renner inn på konto? Rett og slett tragisk å la så mye penger glippe Litt skummelt egentlig, å ha så mye penger. Man kan bli et mål på å bli ranet, eller i verste fall truet til døden. Han skulle ha holdt seg anonymt! 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+214asdf125 Skrevet 10. februar 2014 Del Skrevet 10. februar 2014 Av ren nysgjerrighet tok jeg meg en tur til Flappy Bird på google play og sjekka kommentarene spillet har fått. Om den stakkars fyren bare leste en brøkdel av det svineriet som folk har skrevet så kan jeg forstå at han har lyst til å trekke seg tilbake fra rampelyset. Selv en tilhenger av anonymitet som meg begynner jo å ønske at det var straffbart å ytre seg på nettet til tider. Lenke til kommentar
mikke83 Skrevet 10. februar 2014 Del Skrevet 10. februar 2014 Udugleig meningsløst provoserende spill, jeg kvestet nesten iphonen til dama. drittspill, få det vekk. Lenke til kommentar
Ham&Cheese Skrevet 10. februar 2014 Del Skrevet 10. februar 2014 (endret) Jeg blir direkte sur på de som går rundt og slenger dritt om dette. Hver til sin smak, er det så j*vli vanskelig? Personlig syns jeg det var morsomt med et utfordrende spill, men etter jeg har lest alle anmeldelsene til spillet ("Jeg mistet kona og jobben pga dette spilet, buhu") skjønner jeg godt hvordan han ikke kan ta det mer. @mikke83 Så du mener at alle provoserende spill er dritt? Mange, for eksempel meg, syns utfordrende og provoserende spill er morsomt. Endret 10. februar 2014 av The NoPro 2 Lenke til kommentar
Dauemannen Skrevet 10. februar 2014 Del Skrevet 10. februar 2014 Jeg klarer for the life of me ikke å forstå hvorfor dette spillet ble populært. Jeg installerte det fordi det var på en eller annen toppliste google play og prøvde det i fem minutter før jeg avinstallerte det. Jeg skjønner rett og slett ikke hva som skal være så bra med det spillet. Den grunnleggende mekanikken er kjedelig og det er absolutt ingen rammeverk rundt den. FFS de fleste mini games fra Mario Party er jo bedre. 1 Lenke til kommentar
Josten Skrevet 10. februar 2014 Del Skrevet 10. februar 2014 Trist hvis utviklere kvier seg for å lage apps på grunn av alt drittet de mottar i kommentarfeltene. Med tanke på at han er fra Vietnam så har han trolig nok penger nå til å leve godt i lang tid framover. 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 10. februar 2014 Del Skrevet 10. februar 2014 Hadde dette i ca. 5 minutter på mobilen, så var det borte vekk. 1 Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 10. februar 2014 Del Skrevet 10. februar 2014 Irriterte dritten ut av meg den første timen. Men når man har teknikken inne er det null stress og få over 100. Skjønner ikke hva folk klager for Lenke til kommentar
itachiuchiha Skrevet 10. februar 2014 Del Skrevet 10. februar 2014 æ har forsatt appen Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 æ har forsatt appen SSelvfølgelig har du den om du allerede hadde den installert. Sikkert ikke noe problem å få fatt på apk. heller. Lenke til kommentar
Martin- Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 æ har forsatt appenSSelvfølgelig har du den om du allerede hadde den installert. Sikkert ikke noe problem å få fatt på apk. heller. Nei, første treffet på norske google med søkafrasen "flappy birds apk" det... Synes etter 5 minutter med prøving og feiling heller ikke at dette var spesielt morro. Avinstalleres nok snart :-) Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 Uff, det var vanskelig for dere å finne alternativer til Windows Phone? De eksisterer, men vi vet jo alle at dere sjeldent eller aldri løfter en finger for dette OS'et. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg