-kga- Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 etter jeg var p et lan hvor det gikk mange virus har datan min fukka seg helt opp. jeg har fjerna alle virusa i følge northon. det som skjer er at når jeg åpner visse progg og spill vill de ikke åpne seg, men når jeg går inn i task manager og processes står de progg jeg har åpna i lista der. feks. når jeg skal åpne Halo så vil det ikke komme fram, og når jeg prøver og åpne det igjenn sier spillet at det allerede er i bruk, og det står da i lista under processes. jeg har kunn merka dette på nero og halo som jeg husker i farta. men andre ting har slutta og fungere så bra som det har gjort. et spill som heter Rune som er en del år gammalt har begynt og hakke, noe som er merkelig siden jeg har en upp to date pc, og det har ikke gjort det før. undre lanet fikk jeg hele tiden en showcost error, men den har jeg klart og fjerne nå. hva skal jeg gjøre? jeg har liten lyst til og formatere, det tar jo nesten en hel dag med alle progg og spill som må innstaleras på nytt. ( jeg winn på egen partisjon, så jeg misster ikke no om jeg MÅ formatere) EDIT: jeg har winn 2000 og et problem til er at datan vil ikke skru seg av. må dra ut strømmen, og det er jo ikke så veldig sunt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg