Gå til innhold

rimelig 3d prosjektor? m/wifi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ville aldri brukt pengene mine på det jalla greiene der.

Du må oppi 7500-10.000 kroner for å få noe brukbart med 3D, og da uten wifi(ikke bruk wifi, ordentlig film bør brukes med kabel). F.eks en Epson hvis du vil slippe litt billigere unna, ellers i beste fall BenQ.

Og om det er 3 ELLER 5 meter har ALT å si, dette må du finne ut på forhånd, det avgjør også hvor stort lerret du kan ha og hvilken prosjektor du kan kjøpe(mange som går på en smell her). Det er også relevant om du kan plassere den 90 grader mot lerretet, og om du kan justere høyden. Ellers må du ha en prosjektor med lens shift, det har f.eks benQ`en jeg linket til.

Endret av MrLG
Lenke til kommentar

Takk for tilbakemelding - jeg har sett på BEnq 1070w den ser bra ut.

Når det gjelder avstand så har jeg mange muligheter her - for montering, jeg kan montere alt fra 2 meter til 6 meter om jeg må.

De har pakke tilbud på netonet med lerret og benq 1070 w til 7.500 - det er vel bra tilbud.

Lenke til kommentar

Hvis du ikke trenger lens-shift blir du nok fornøyd med 1070w. Har du opptil 6m bør ikke det bli et problem med 90" lerret.

Det pakketilbudet er vel så som så, et hvitt billig lerret med 1.1 gain er ikke akkurat anbefalt(du får aldri utnyttet potensiale i prosjektorn din med det der, spesielt ikke sortnivået), burde hatt et grått lerret, helst fast ramme lerret(manuelt kan fort bli krøllete, og du har flaks hvis det ikke blir bølger i det). MEN for en skarve 500 lapp ekstra kan det vel være verdt å teste ut, grått lerret koster tross alt gjerne 3,4,5 tusen og oppover.

Endret av MrLG
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...