eal911 Skrevet 29. juli 2017 Del Skrevet 29. juli 2017 Noen som har erfaring med forlengelseskabel for USB 3.0 som fungerer til sensorene? Tenker rundt 3m og som kan kjøpes innen Norge/billig frakt fra utlandet. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 6. august 2017 Del Skrevet 6. august 2017 Jeg orket ikke mer og kjøpte meg en Rift pluss en tredje sensor. Det tilbudet er bare for bra. Kommer muligens til å låne den ut til venner på sikt, slik at jeg får enda flere å spille med. Vi får se. 1 Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 10. august 2017 Del Skrevet 10. august 2017 Av alle ting, Star Wars Jedi Knight 2 har fått en VR mod til Oculus rift. Selv om spillet er 15 år gammelt tar det seg godt ut i VR. Absolutt ingen ting er gjort for å unngå kvalme, så dette kan bli for intenst for mange. Men om man liker spillet og har gode VR bein, er det absolutt verdt å sjekke ut Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 10. august 2017 Del Skrevet 10. august 2017 Av alle ting, Star Wars Jedi Knight 2 har fått en VR mod til Oculus rift. Selv om spillet er 15 år gammelt tar det seg godt ut i VR. Absolutt ingen ting er gjort for å unngå kvalme, så dette kan bli for intenst for mange. Men om man liker spillet og har gode VR bein, er det absolutt verdt å sjekke ut Åsen gjør jeg det for å få vr mod til å virke i spillet, hvor laster jeg ned den vr mod hen. Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 10. august 2017 Del Skrevet 10. august 2017 Av alle ting, Star Wars Jedi Knight 2 har fått en VR mod til Oculus rift. Selv om spillet er 15 år gammelt tar det seg godt ut i VR. Absolutt ingen ting er gjort for å unngå kvalme, så dette kan bli for intenst for mange. Men om man liker spillet og har gode VR bein, er det absolutt verdt å sjekke ut Åsen gjør jeg det for å få vr mod til å virke i spillet, hvor laster jeg ned den vr mod hen. Hei, skal se om jeg finner linken til det senere i dag. Men du finner den lett ved å google Jedi Knight 2 VR mod Lenke til kommentar
Avean Skrevet 10. august 2017 Del Skrevet 10. august 2017 Jeg orket ikke mer og kjøpte meg en Rift pluss en tredje sensor. Det tilbudet er bare for bra. Kommer muligens til å låne den ut til venner på sikt, slik at jeg får enda flere å spille med. Vi får se. Hvilket tilbud? Prøvd å finne men finner ingenting :/ Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 10. august 2017 Del Skrevet 10. august 2017 Jeg orket ikke mer og kjøpte meg en Rift pluss en tredje sensor. Det tilbudet er bare for bra. Kommer muligens til å låne den ut til venner på sikt, slik at jeg får enda flere å spille med. Vi får se. Hvilket tilbud? Prøvd å finne men finner ingenting :/ https://www.oculus.com/blog/rift-touch-399-for-a-limited-time-summer-of-rifts-best-deal-yet/ 1 Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 10. august 2017 Del Skrevet 10. august 2017 Jeg orket ikke mer og kjøpte meg en Rift pluss en tredje sensor. Det tilbudet er bare for bra. Kommer muligens til å låne den ut til venner på sikt, slik at jeg får enda flere å spille med. Vi får se. Hvilket tilbud? Prøvd å finne men finner ingenting :/ https://www.oculus.com/blog/rift-touch-399-for-a-limited-time-summer-of-rifts-best-deal-yet/ Ja man må bestille fra Oculus for å få tilbudet. Bestilte min 6 august. Men har ikke fått noen notis enda på når den blir sendt ut. Etter alt å dømme så er det veldig mange som har slengt seg på dette tilbudet og kjøpt nå. Regner med at jeg må vente litt ja. Forresten, er det noen her som vet hvor lenge dette tilbudet varer? Lenke til kommentar
BioNor Skrevet 10. august 2017 Del Skrevet 10. august 2017 (endret) Var vel 6 uker fra salgstart som vel var rundt 10./11. juli. Bestilte mitt 14. juli, ble sendt fra Nederland 8. aug og fikk det på døra under 24 timer senere, men slik jeg har forstått det så har det begynt å løsne litt med bestillingene nå siste par dagene:-) Endret 10. august 2017 av BioNor Lenke til kommentar
Jext Skrevet 10. august 2017 Del Skrevet 10. august 2017 Jeg fikk min Rift for et par dager siden og jeg er strålende fornøyd med kjøpet! Første session endte med kvalme men kjenner allerede at kroppen begynner å bli vant til det. I går hadde jeg en kompis på besøk og vi spilte Robo Recall i flere timer, begge hadde en utrolig kul opplevelse og var enig i at dette er noe av det råeste vi har opplevd innen gaming på mange, mange år. Jeg hadde håpet på denne følelsen av "presence" som de skriver om på oculus subredditen og jeg skjønner nå hva de snakker om. Trackingen er plettfri og følelsen av å ha hendene dine inne i verdenen med touch controllerne er bare helt utrolig. Etter kompisen min dro i går satt jeg en times tid med Lone Echo og jeg har ikke ord for hvordan det føles. Om det er noen som leser dette som sitter på gjerdet så er det 100% verdt pengene hvertfall nå som det er på tilbud. Jeg har også bestilt stoffcover fra VRCover, og jeg kommer nok til å gå til innkjøp av en tredje sensor for å ha fullstendig 360 graders dekning. Gleder meg vanvittig til å teste flere spill, ikke minst Echo Arena, Dead and Buried og også kanskje kjøpe en joystick for Elite Dangerous og flyspill. Føler ting virkelig begynner å skje på software-fronten nå, da Lone Echo er en full-on AAA opplevelse i min bok. 2 Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 11. august 2017 Del Skrevet 11. august 2017 https://www.reddit.com/r/oculus/comments/6sx3gl/oculus_is_extending_400_summer_rift_sale_by_a_few/ Oculus forlenger tilbudet på Rift. Virker som om de selger godt. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 11. august 2017 Del Skrevet 11. august 2017 https://www.reddit.com/r/oculus/comments/6sx3gl/oculus_is_extending_400_summer_rift_sale_by_a_few/ Oculus forlenger tilbudet på Rift. Virker som om de selger godt. Men prisen har gått opp litt. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 11. august 2017 Del Skrevet 11. august 2017 (endret) https://www.reddit.com/r/oculus/comments/6sx3gl/oculus_is_extending_400_summer_rift_sale_by_a_few/ Oculus forlenger tilbudet på Rift. Virker som om de selger godt. Men prisen har gått opp litt. Fortsatt den samme prisen for oss her i landet så vidt jeg kan se. 449 euro. 399 dollar for folk i statene. Endret 11. august 2017 av Enceladus 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 14. august 2017 Del Skrevet 14. august 2017 (endret) Jeg prøver å få Oculus headsett til å virke sammen med steam vr, allt er koplet opp men programmet til Oculus nekter slippe meg til, må jeg avinstallere programmet til Oculus rift for å få steam vr til å virke. Endret 14. august 2017 av Jokingnutria Lenke til kommentar
Zork Skrevet 14. august 2017 Del Skrevet 14. august 2017 (endret) Jeg prøver å få Oculus headsett til å virke sammen med steam vr, allt er koplet opp men programmet til Oculus nekter slippe meg til, må jeg avinstallere programmet til Oculus rift for å få steam vr til å virke. Har du satt Oculus til å godta 'unknown sources'? (Settings -> general -> unknown sources). Endret 14. august 2017 av Zork 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 14. august 2017 Del Skrevet 14. august 2017 Jeg prøver å få Oculus headsett til å virke sammen med steam vr, allt er koplet opp men programmet til Oculus nekter slippe meg til, må jeg avinstallere programmet til Oculus rift for å få steam vr til å virke. Har du satt Oculus til å godta 'unknown sources'? (Settings -> general -> unknown sources). Nei Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 14. august 2017 Del Skrevet 14. august 2017 Jeg prøver å få Oculus headsett til å virke sammen med steam vr, allt er koplet opp men programmet til Oculus nekter slippe meg til, må jeg avinstallere programmet til Oculus rift for å få steam vr til å virke. Har du satt Oculus til å godta 'unknown sources'? (Settings -> general -> unknown sources). Nei Virker nå takk Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 14. august 2017 Del Skrevet 14. august 2017 Hvilke spill har du testet så langt Jokingnutria? Hvordan er opplevelsen av Rift i forhold til PSVR? Er det gøy? Jeg har enda ikke fått min. Kan vist se ut til at dette kan ta litt tid. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 14. august 2017 Del Skrevet 14. august 2017 Hvilke spill har du testet så langt Jokingnutria? Hvordan er opplevelsen av Rift i forhold til PSVR? Er det gøy? Jeg har enda ikke fått min. Kan vist se ut til at dette kan ta litt tid. arizona sunshine, world of diving resten er i spoiler Lenke til kommentar
Jext Skrevet 18. august 2017 Del Skrevet 18. august 2017 Det spillet jeg har endt opp å bruke mest tid på med Riften er definitivt Echo Arena. Det er også gratis på Oculus Store, anbefaler det på det sterkeste. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå