IceBlitz Skrevet 21. mai 2016 Del Skrevet 21. mai 2016 Tok bare fem dager - og det over en helg. Sweet Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 21. mai 2016 Del Skrevet 21. mai 2016 Sweet Du får shoppe litt i Steam-butikken mens du venter. Lenke til kommentar
Zork Skrevet 21. mai 2016 Del Skrevet 21. mai 2016 Liker veldig dårlig utviklingen fra Oculus der de tydeligvis har tenkt å gjøre alt de kan for å låse brukere av OR til Oculus Store. https://www.reddit.com/r/Vive/comments/4k8fmm/new_oculus_update_breaks_revive/ Lenke til kommentar
blind&gal sløvhjerne Skrevet 21. mai 2016 Del Skrevet 21. mai 2016 (endret) så denne vidoyen på reddit i går, syntes den var råbra Endret 21. mai 2016 av blind&gal sløvhjerne 1 Lenke til kommentar
Mr. Spaceworld Skrevet 21. mai 2016 Del Skrevet 21. mai 2016 (endret) http://www.elkjop.no/product/spill-og-konsoll/tilbehor-pc-spill/HTCVIVE/htc-vive-vr-headset-sort Elkjøp har åpnet forhåndsbestilling av Vive. Ble usikker på om jeg skal avbestille Rift og gå for Vive :S Har bare plass til å sitte i stolen så kanskje Rift er tingen? Endret 21. mai 2016 av Demonickon Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 21. mai 2016 Del Skrevet 21. mai 2016 Komplett også.. 45 dagers angrerett. Lenke til kommentar
Mr. Spaceworld Skrevet 21. mai 2016 Del Skrevet 21. mai 2016 Komplett også.. 45 dagers angrerett. ELkjøp har en bedre ordning synes jeg. De lar deg teste produktet i 30 dager. Komplett har kun utvidet angrerett. Da har du ikke lov å bruke produktet. Bare ta det pent ut å se på det Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 22. mai 2016 Del Skrevet 22. mai 2016 Moderatormelding Kjøp og salg er ikke tillatt på forumet. Et innlegg ble fjernet.Tilbakemelding tas på PM Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 23. mai 2016 Del Skrevet 23. mai 2016 Urk - kjenner jeg må venne meg litt mer til VR - motion sickness is a thing. Håper og går ut fra at det bare er tilvenning. Men - det kan kanskje ta litt tid. Skal dra fram PlaySeat og se hvordan det fungerer med Rift, sete, ratt, spak og pedaler i Project Cars. Jeg kan anbefale å ta en Postafen-tablett en times tid før du spiller. Postafen er reisesyketabletter, og har fungert veldig bra for VR-sickness. Jeg har testet både med og uten Postafen på IoMoon, og med kan jeg spille i timesvis helt uten å bli dårlig. Tar jeg ikke blir jeg dårlig etter kort tid. Kjøpes på ditt lokale apotek uten resept. Husk å lese pakningsvedlegget! Lenke til kommentar
Mr. Spaceworld Skrevet 23. mai 2016 Del Skrevet 23. mai 2016 (endret) Du får også kjøpt bånd med en liten kul på som skal presse et punkt rett under håndleddet. Den virker også mot kvalme/sjøsyke. Det fungerer på meg ihvertfall når det gjelder båt. Den pillen blir jeg så trøtt av å ta. Tror egentlig alle tips mot reise/båtsyke hjelper med VR da det er den samme kvalmen Endret 23. mai 2016 av Demonickon Lenke til kommentar
IceBlitz Skrevet 23. mai 2016 Del Skrevet 23. mai 2016 Kjenner jeg gleder meg hinsides. Har 24 titler installert og klare i Oculus Home nå. Gjenstår bare å få Riften, som jeg tror kommer på onsdag eller torsdag Lenke til kommentar
Spectre Skrevet 23. mai 2016 Del Skrevet 23. mai 2016 Urk - får Rift i dag, og jeg som enda ikke har fått ut finger'n og kjøpt USB 3-kort. Noen som har tips om godt valg av PCIe-kort med minst tre USB 3-porter? De fleste nettbutikkene jeg har sett på har bare kort med to porter. (Kjekt å være framoverkompatibel med den kommende kontrolleren...) Jeg har kjøpt dette kortet: http://digitalimpuls.no/PC-komponenter/Kontrollere/USB-3-0/Orico/Orico-USB-30-PCI-Express-4-Port-Fresco-Logic-Chipset-Mac-st%C3%B8tte130996-p0000093674 Jeg har ikke fått testet det siden jeg ikke har fått min rift ennå, har estimert levering innen to-tre uker... Lenke til kommentar
IceBlitz Skrevet 23. mai 2016 Del Skrevet 23. mai 2016 Noen som har lyst til å spille litt sammen til helgen? Mitt brukernavn er IceBlitz, bare å adde meg Lenke til kommentar
IceBlitz Skrevet 23. mai 2016 Del Skrevet 23. mai 2016 Mottok sporingsnummer nå, står planlagt levering på førstkommende fredag. Da er ting i boks Lenke til kommentar
Howard_ Skrevet 24. mai 2016 Del Skrevet 24. mai 2016 Urk - får Rift i dag, og jeg som enda ikke har fått ut finger'n og kjøpt USB 3-kort. Noen som har tips om godt valg av PCIe-kort med minst tre USB 3-porter? De fleste nettbutikkene jeg har sett på har bare kort med to porter. (Kjekt å være framoverkompatibel med den kommende kontrolleren...) Jeg har kjøpt dette kortet:http://digitalimpuls.no/PC-komponenter/Kontrollere/USB-3-0/Orico/Orico-USB-30-PCI-Express-4-Port-Fresco-Logic-Chipset-Mac-st%C3%B8tte130996-p0000093674 Jeg har ikke fått testet det siden jeg ikke har fått min rift ennå, har estimert levering innen to-tre uker... Jeg har dette kortet, fungerer ypperlig til riften. Eneste problemet er at den vises som usb2 noen ganger i oculus instillinger. Har ingen påvirkning på ytelse og det er bare å plugge den inn på nytt for vise usb3 Lenke til kommentar
stigzy Skrevet 24. mai 2016 Del Skrevet 24. mai 2016 Sjekker reddit.com/r/oculus daglig. Oculus får veeeeldig mye tyn for tiden! Bruker ikke oculusen så mye per i dag, går mest i vive for min del pga kontroller der. Bruker dog oculusen til vrvideo/virtuell desktop for å se film eller serier Har rundet de spennende spillene på riften og venter i grunn på touch eller nye bra spill Hva med dere andre? 1 Lenke til kommentar
Mr. Spaceworld Skrevet 24. mai 2016 Del Skrevet 24. mai 2016 Hvorfor får den tyn? Jeg har en bestilling inne som mest sannsynlig blir sendt i Juni engang, men usikker på om jeg gidder å bestille nå. Kommer ikke til å bruke den noe særlig i sommer halvåret. Gjør meg ingenting å vente til slutten av året. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 24. mai 2016 Del Skrevet 24. mai 2016 Meste dreier seg vel nå om at de har innført en ganske strickt DRM som går imot alt de har sagt og lovet tidligere. http://www.pcworld.com/article/3073587/software/why-oculuss-bitter-drm-arms-race-exacerbates-the-rifts-disappointing-launch.html#tk.rss_all Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 24. mai 2016 Del Skrevet 24. mai 2016 Oculus får tyn. Ikke Rift. Det er ikke samme ting, men samme selskap. Lenke til kommentar
Mr. Spaceworld Skrevet 24. mai 2016 Del Skrevet 24. mai 2016 Får mest lyst til å avbestille etter å ha lest den artikkelen Evil-Duck. Plattform krig all over again Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå