stigzy Skrevet 4. mars 2016 Del Skrevet 4. mars 2016 Jeg har nå bestilt både vice og riften. Men vil vente til jeg får prøvt sammen med touch kontrolleren før jeg avgjør helt hvilken jeg vil ha Lenke til kommentar
Jext Skrevet 7. mars 2016 Del Skrevet 7. mars 2016 Jeg har nå bestilt både vice og riften. Men vil vente til jeg får prøvt sammen med touch kontrolleren før jeg avgjør helt hvilken jeg vil ha Hvordan skal du få prøvd dette før produktet er på vei til deg? Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 7. mars 2016 Del Skrevet 7. mars 2016 Jeg har nå bestilt både vice og riften. Men vil vente til jeg får prøvt sammen med touch kontrolleren før jeg avgjør helt hvilken jeg vil ha Hvordan skal du få prøvd dette før produktet er på vei til deg? Antar han kjøper og prøver begge, og selger det som ikke kommer til å bli brukt? Lenke til kommentar
stigzy Skrevet 10. mars 2016 Del Skrevet 10. mars 2016 Jeg har nå bestilt både vice og riften. Men vil vente til jeg får prøvt sammen med touch kontrolleren før jeg avgjør helt hvilken jeg vil ha Hvordan skal du få prøvd dette før produktet er på vei til deg? Antar han kjøper og prøver begge, og selger det som ikke kommer til å bli brukt? Jeg har preordet begge 2 ja, så selger jeg det jeg ikke kommer til å bruke så mye. Lenke til kommentar
Suverent Skrevet 17. mars 2016 Del Skrevet 17. mars 2016 Ser ut som Playstation VR kommer til å ligge i en helt annen prisklasse for de som allerede har PS4 vrgamer.no/Playstationvr-pris cdon: 4790,- med forventet dato 30 okt http://cdon.no/spill/sony_playstation_vr-26862743 Lenke til kommentar
Mr. Spaceworld Skrevet 17. mars 2016 Del Skrevet 17. mars 2016 Ser ut som Playstation VR kommer til å ligge i en helt annen prisklasse for de som allerede har PS4 vrgamer.no/Playstationvr-pris cdon: 4790,- med forventet dato 30 okt http://cdon.no/spill/sony_playstation_vr-26862743 CDON er alltid tidlig ute med å sette pris på varer, og er setter alltid et høyt tak. Ser for meg at vi for ser prisen nede i 3990 og under Lenke til kommentar
IceBlitz Skrevet 17. mars 2016 Del Skrevet 17. mars 2016 (endret) Ser ut som Playstation VR kommer til å ligge i en helt annen prisklasse for de som allerede har PS4 vrgamer.no/Playstationvr-pris cdon: 4790,- med forventet dato 30 okt http://cdon.no/spill/sony_playstation_vr-26862743 CDON er alltid tidlig ute med å sette pris på varer, og er setter alltid et høyt tak. Ser for meg at vi for ser prisen nede i 3990 og under Høres riktig ut. Tipper Sony vil sikte seg inn på ca 8000kr som totalpris for PS4 + PSVR + 2 spill for en VR-pakke Endret 17. mars 2016 av IceBlitz Lenke til kommentar
IceBlitz Skrevet 22. mars 2016 Del Skrevet 22. mars 2016 6 dager igjen nå. Gleder meg veldig til å lese reviews og se reaction videoer når folk får settene sine. Får ikke mitt før i april, så det blir hardt å vente med alle gameplay videoene som kommer Lenke til kommentar
Merko Skrevet 23. mars 2016 Del Skrevet 23. mars 2016 Dette ser jo unektelig kult ut. Men er relativt overbevist om at dagens oppløsning er alt for lav til det der, men fremtiden... 1 Lenke til kommentar
Klatt3n Skrevet 24. mars 2016 Del Skrevet 24. mars 2016 Har noen begynt å få Oculusene sine eller er de noe forsinka? De første skulle jo begynne å få sine i mars, og jeg har ikke hørt noe ennå. Mars er snart ferdig. Jeg ble forespeilet å få min i april, så hadde vært fint å vite om shippinga har blitt forskjøvet. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 24. mars 2016 Del Skrevet 24. mars 2016 (endret) Var en som postet på reddit.com/r/oculus i går at han hadde fått mail om at hans oculus var i ferd med å bli sendt. (En av kickstarter-backerne). (Han la ut screenshot) Endret 24. mars 2016 av Thomas_H Lenke til kommentar
Zork Skrevet 24. mars 2016 Del Skrevet 24. mars 2016 Releasedato er, som den alltid har vært, 28. mars. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 24. mars 2016 Del Skrevet 24. mars 2016 Stemmer. Jeg fikk oppgitt april når jeg bestilte, håper jeg er heldig og den sendes helt i starten av april Lenke til kommentar
Zork Skrevet 24. mars 2016 Del Skrevet 24. mars 2016 (endret) Reddit har laget en sannsynlig leveringstid basert på ordrenummer, så en kan sjekke det for å se noenlunde når en kan forvente levering: Edit: Er nok bedre å se på spreadsheet i Reddit-linken - ser ikke ut som det bildet er up-to-date lenger. Endret 24. mars 2016 av Zork Lenke til kommentar
Doc_Chronic Skrevet 25. mars 2016 Del Skrevet 25. mars 2016 Er det flere som har fått denne mailen? Jeg er en 24xx ordre som gikk igjennom T+6min. Håper at når de skriver 1-3 uker så er det bare for å sikre seg. Synes det var litt i overkant mye med 3 uker. 2 Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 28. mars 2016 Del Skrevet 28. mars 2016 Dette har kanskje blitt spurt før men vil gjerne ha det oppdaterte svaret, er 699 euro-prisen som oppgis på Occulus sine hjemmesider inkludert norsk toll/moms? Eller kommer det i tillegg? Lenke til kommentar
blind&gal sløvhjerne Skrevet 29. mars 2016 Del Skrevet 29. mars 2016 (endret) Dette har kanskje blitt spurt før men vil gjerne ha det oppdaterte svaret, er 699 euro-prisen som oppgis på Occulus sine hjemmesider inkludert norsk toll/moms? Eller kommer det i tillegg? Som du ser av mailen til Acldica så kjøper du Riften av Irlands avdelingen til Oculus. Oculus har opparbeidet seg kompetanse på internasjonalt salg siden de begynte. DK1 kjøpte man fra USA til Norge, DK2 kjøpte man fra England. Nå er det avdelingen i Irland som står for salget. Når du bestiller står det alt inkludert i prisen. Så får vi håpe Irlenderne vet det som trengs om norske toll og avgifter. Foreks er det vel ikke toll på elektronikk etter som jeg har forstått. her er det du får servert av Oculus når du bestiller Oculus RiftIncludes: headset, sensor, remote, cables, Xbox One controller, EVE: Valkyrie, and Lucky's TaleLimit 1 per Customer Qty: 1 €699.00 You'll be charged when your order ships. Tax is included in order total. Shipping: €54.00 Customs: €0.00 Estimated Total: €753.00 Endret 29. mars 2016 av blind&gal sløvhjerne Lenke til kommentar
qurac Skrevet 29. mars 2016 Del Skrevet 29. mars 2016 Lanseringen av Oculus Rift ser ut til å ha vært veldig skuffende for mange. Det sies at det "kun" føles som en oppgradering av DK2, og hovedgrunnen er mangelen på bevegelseskontrollere. Mange av spillene beskrives som direkte kjedelige med en Xbox-kontroller. Så har vi problemet med lens-flaring som mange anmeldere beskriver som irriterende. En annen ting er det at man ikke får med en ekstra facepad for folk med briller, selv om Palmer Luckey tidligere har sagt at det følger med. Rift ser for meg ut som et halvferdig produkt uten Oculus Touch, men jeg tror Rift vil være minst like bra som Vive når Touch lanseres om ca. et halvt år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå