Gå til innhold

Oculus Rift-tråden!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

attachicon.gifmva.png

Så da er mva og fortolling inkludert i prisen?

Tror det, ja. Står $599 og "does not include taxes and shipping". Skifter til €699 når jeg velger Norge og står "does not include shipping". Antar fortolling og mva er inkludert. I alle fall mva.

Jeg har også fått en ordre-ID på Oculus nå, men ingen bekreftelsesmail. Har noen fått sistnevnte? 

Lenke til kommentar

Ja jeg ser det. Men jeg antar forventet levering flytter seg etter hvor langt bak i køen man er med bestillingen. Jeg var rimelig rask. Mailen med ordrebekreftelse sier også mars.

Stemmer sikkert det.

Gratulerer med kjøp av Oculus rift da :)

Hva ble totalsummen da?

7250kr (briller + frakt) + moms = 9060 + innfortolling ca. 150kr = Totalt 9200kr?

Lenke til kommentar

Det er jo en per customer. Evt kan du lage nye konto med ett annet navn kanskje?

Fikk bekreftelsesmail 1 min etter fullført ordre.

Jeg lagde 1 ny konto. Brukte dog en annen konto(bank) på bestillingen. Så det ble 2

Endret av Tmon
Lenke til kommentar

O M G.. Laget en ny account nå og nå fikk jeg fullført samt reservert en plass for touch, brukt da paypal! Fikk også ordrenr og forventet levering APRIL! Fikk ikke noe på den første jeg brukte! Står bare at jeg har preordra med kort og ikke fått reservert touch eller fått mail enda. Om jeg kommer langt bak i køen nå, så blir det en del sinte mailer til oculus :-/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...