Fade1 Skrevet 6. januar 2016 Del Skrevet 6. januar 2016 753 euro med shipping. Jeg ble helt sjokkert. Forventer å få den i mars Det vil vise seg... nå står det Expected Ship Date: April 2016.Expected Ship Date: April 2016. Lenke til kommentar
Doc_Chronic Skrevet 6. januar 2016 Del Skrevet 6. januar 2016 Ja jeg ser det. Men jeg antar forventet levering flytter seg etter hvor langt bak i køen man er med bestillingen. Jeg var rimelig rask. Mailen med ordrebekreftelse sier også mars. Lenke til kommentar
GreenRay Skrevet 6. januar 2016 Del Skrevet 6. januar 2016 Nå har de virkelig fucket opp! April.... Jeg som hadde håpet på å få den til TG Lenke til kommentar
eRextion Skrevet 6. januar 2016 Del Skrevet 6. januar 2016 Eh, ja. Var klar til å kjøpe jeg, men med den totalsummen blir det ikke aktuelt! Her gjelder det nok å ha is i magen og vente til produktet når butikkhyllene en gang i fremtiden. Rundt 9000 Kr totalt er jo helt vilt. 1 Lenke til kommentar
Mr. Spaceworld Skrevet 6. januar 2016 Del Skrevet 6. januar 2016 Tror jeg kjøper meg DK2 igjen om ikke den har fått en oppsving i bruktpris. Solgte min før jul da jeg regnet med at den ville bli vanskelig å selge før release.. Lenke til kommentar
stigzy Skrevet 6. januar 2016 Del Skrevet 6. januar 2016 Står jeg har pre-ordra, og får ikke kjøpe enda 1 da det står at jeg allerede har kjøpt en. Noen som har fått confirmation mail? Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 6. januar 2016 Del Skrevet 6. januar 2016 Så da er mva og fortolling inkludert i prisen? 1 Lenke til kommentar
S.L.F Skrevet 6. januar 2016 Del Skrevet 6. januar 2016 $59900, uhm ? må da være en feil en plass... Lenke til kommentar
Doc_Chronic Skrevet 6. januar 2016 Del Skrevet 6. januar 2016 Det er jo en per customer. Evt kan du lage nye konto med ett annet navn kanskje? Fikk bekreftelsesmail 1 min etter fullført ordre. Lenke til kommentar
Zork Skrevet 6. januar 2016 Del Skrevet 6. januar 2016 (endret) I natt publiserte Palmer Luckey (Oculus-sjef) dette bildet. Det er tatt fra en tegnefilm og betyr "One more thing". CYAIpaPUkAARIRp.jpg Så vet vi ihvertfall hvilken 'one more thing' det var... en totalt uventet prisøkning. Endret 6. januar 2016 av Zork Lenke til kommentar
Klatt3n Skrevet 6. januar 2016 Del Skrevet 6. januar 2016 mva.png Så da er mva og fortolling inkludert i prisen? Tror det, ja. Står $599 og "does not include taxes and shipping". Skifter til €699 når jeg velger Norge og står "does not include shipping". Antar fortolling og mva er inkludert. I alle fall mva. Jeg har også fått en ordre-ID på Oculus nå, men ingen bekreftelsesmail. Har noen fått sistnevnte? Lenke til kommentar
Fade1 Skrevet 6. januar 2016 Del Skrevet 6. januar 2016 Ja jeg ser det. Men jeg antar forventet levering flytter seg etter hvor langt bak i køen man er med bestillingen. Jeg var rimelig rask. Mailen med ordrebekreftelse sier også mars. Stemmer sikkert det. Gratulerer med kjøp av Oculus rift da Hva ble totalsummen da? 7250kr (briller + frakt) + moms = 9060 + innfortolling ca. 150kr = Totalt 9200kr? Lenke til kommentar
Doc_Chronic Skrevet 6. januar 2016 Del Skrevet 6. januar 2016 mva.png Så da er mva og fortolling inkludert i prisen? Interessant... Trodde dette var noe tollmyndighetene tok seg av selv? Viss dette stemmer er jo ikkje prisen så gærn. Lenke til kommentar
Doc_Chronic Skrevet 6. januar 2016 Del Skrevet 6. januar 2016 " You'll be charged when your order ships. Tax is included in order total. Shipping: €54.00 Customs: €0.00 Estimated Total: €753.00" Hva nå det betyr... Lenke til kommentar
Suverent Skrevet 6. januar 2016 Del Skrevet 6. januar 2016 (endret) Det er jo en per customer. Evt kan du lage nye konto med ett annet navn kanskje? Fikk bekreftelsesmail 1 min etter fullført ordre. Jeg lagde 1 ny konto. Brukte dog en annen konto(bank) på bestillingen. Så det ble 2 Endret 6. januar 2016 av Tmon Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 6. januar 2016 Del Skrevet 6. januar 2016 mva.png Så da er mva og fortolling inkludert i prisen? Det stemmer i så fall nesten på "krona". 600USD +25%mva=750USD. 750 USD to EUR = 698.187505 Euros Lenke til kommentar
stigzy Skrevet 6. januar 2016 Del Skrevet 6. januar 2016 O M G.. Laget en ny account nå og nå fikk jeg fullført samt reservert en plass for touch, brukt da paypal! Fikk også ordrenr og forventet levering APRIL! Fikk ikke noe på den første jeg brukte! Står bare at jeg har preordra med kort og ikke fått reservert touch eller fått mail enda. Om jeg kommer langt bak i køen nå, så blir det en del sinte mailer til oculus :-/ Lenke til kommentar
Howard_ Skrevet 6. januar 2016 Del Skrevet 6. januar 2016 Fikk den igjennom jeg også tilslutt. Skal tenke litt på det om jeg kommer til å avbestille eller ei. Det er bare å spamme continue hvis du får feilmeldinger Lenke til kommentar
Jordboeren Skrevet 6. januar 2016 Del Skrevet 6. januar 2016 7250kr totalt er jo ikke så galt om det blir riktig. Lenke til kommentar
Fade1 Skrevet 6. januar 2016 Del Skrevet 6. januar 2016 Kom hit, men ikke lenger... Tror jeg venter til prisen dropper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå