Jext Skrevet 9. januar 2018 Del Skrevet 9. januar 2018 Noe nytt og kult som er verdt å spille som har kommet de siste månedene? Riften har støvet ned en stund nå, jeg syns det er lite nytt som kommer som ikke er i tidlig alpha.. :/ 1 Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 9. januar 2018 Del Skrevet 9. januar 2018 Noe nytt og kult som er verdt å spille som har kommet de siste månedene? Riften har støvet ned en stund nå, jeg syns det er lite nytt som kommer som ikke er i tidlig alpha.. :/ Hvilke typer spill liker du og hva har du spilt? Lenke til kommentar
K-nuts Skrevet 22. januar 2018 Del Skrevet 22. januar 2018 (endret) Er det noen som spiller Echo Arena? (: Det er jo helt fantastisk. Endret 22. januar 2018 av K-nuts Lenke til kommentar
IceBlitz Skrevet 23. januar 2018 Del Skrevet 23. januar 2018 (endret) Helt enig. Utrolig godt laget, og viser virkelig hvordan spill burde lages for VR. Det med hendene (blant mange andre ting) når du holder deg fast i ting og at fingrene da flytter seg rundt meshene/overflatene gav meg skikkelig wow-følelse Endret 23. januar 2018 av IceBlitz Lenke til kommentar
K-nuts Skrevet 24. januar 2018 Del Skrevet 24. januar 2018 Helt enig. Utrolig godt laget, og viser virkelig hvordan spill burde lages for VR. Det med hendene (blant mange andre ting) når du holder deg fast i ting og at fingrene da flytter seg rundt meshene/overflatene gav meg skikkelig wow-følelse Si gjerne ifra hvis du vil ta en kamp eller to. Jeg er "Knutsi" i Oculus-systemet (ikke spesielt god dog). 1 Lenke til kommentar
Walkyrje Skrevet 24. januar 2018 Del Skrevet 24. januar 2018 Noen som har testa ut Iron wolf VR ? Lenke til kommentar
IceBlitz Skrevet 25. januar 2018 Del Skrevet 25. januar 2018 Helt enig. Utrolig godt laget, og viser virkelig hvordan spill burde lages for VR. Det med hendene (blant mange andre ting) når du holder deg fast i ting og at fingrene da flytter seg rundt meshene/overflatene gav meg skikkelig wow-følelse Si gjerne ifra hvis du vil ta en kamp eller to. Jeg er "Knutsi" i Oculus-systemet (ikke spesielt god dog). Legger deg til så snart jeg får koblet opp Riften igjen. Laget nytt kontor i huset som jeg har flyttet alt inn i, så sensorer må monteres. Regner med å få gjort det i helgen så da er jeg klar for litt Echo Arena Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 11. mars 2018 Del Skrevet 11. mars 2018 (endret) Innlegget var helt på bærtur og i feil tråd Endret 11. mars 2018 av Countryman Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå