DJ_Dark Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Skiskyting 12,5 km jaktstart menn 10. februar kl 16.00 TV2 Tråden for herrenes jaktstart i skiskyting, Sochi 2014. Jaktstart i skiskyting baserer seg på resultatene fra sprinten tidligere i OL. Vinneren av sprinten starter først der de andre starter etter hvor langt bak de kom på sprinten. Øvelsen går over 12,5 km og inneholder fire skytinger, to liggende og to stående. Hver runde er på 2,5 km. Bom gir strafferunde. Strafferunden er på rundt 200 meter og tar drøye 20 sekunder per runde. Trolig pall: 1. Martin Fourcade 2. Anton Shipulin 3. Ole Einar Bjørndalen Andre pallkandidater: Emil Hegle Svendsen Jaroslav Soukup Dominik Landertinger Simon Eder Ondrej Moravec Startliste: 1 Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 10. februar 2014 Del Skrevet 10. februar 2014 Heia Bjørndalen. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 10. februar 2014 Del Skrevet 10. februar 2014 Perfekt tidspunkt for meg i dag. I dag tror eg Emil kommer tilbake! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 10. februar 2014 Del Skrevet 10. februar 2014 Strafferunden er ca 150 meter dj. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 10. februar 2014 Del Skrevet 10. februar 2014 Blir å snike seg til å se dette på jobb i kveld dessverre. (hæsjtægg overtid). Til alt helt og lykke så er ikke Tv2 Sumo sperra på jobbenettet, så det er håp. Akkurat nå har Bjørndalen drømme-utgangspunktet. Han hadde mål om medalje, og nå tok han edleste valør i første øvelse... i sitt aller siste OL. Han har ikke mer å bevise. Om han tusler inn til 10-20.plass i sine resterende individuelle renn så er det ingen som har noe å klage på. Hvilket vil si at han kan gå ut i dag med senkede skuldre og bare nyte konkurransen vel vitende om at han har allerede tatt OL-gull.... og da kan hva som helst skje. Spesielt når vi veit hva slags vinnertype Ole Einar er Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. februar 2014 Del Skrevet 10. februar 2014 Perfekt tidspunkt for meg i dag. Kjedelig at den går samtidig som curlingkampen da. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 10. februar 2014 Del Skrevet 10. februar 2014 Jepp, men Curlingen varer vell en god stund, så vi får se det etterpå. Nå har jeg venta på ski skytingen hele dagen Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 10. februar 2014 Del Skrevet 10. februar 2014 (endret) Blir spennende dette! Man må ikke helt glemme Emil Hegle Svendsen her. Han han ha gode muligheter for å i hvert fall ta en medalje her. Tipper på en 3 plass eller 4 plass. Optimistisk som jeg er så håper jeg på bronsje til han, men bjørndalen må ta sitt gull Endret 10. februar 2014 av BirgerCaC Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 10. februar 2014 Del Skrevet 10. februar 2014 Skiskyting på TVn og curlinga på iPaden. Trur Bjørndalen skal henge med lenge i dag og er absolutt ein gullfavoritt. Spent på Svendsen, han såg veldig tung ut på lørdag. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 10. februar 2014 Del Skrevet 10. februar 2014 Jeg tenker at Bjørndalen har store sjanser her, men med Emil så er det litt mer usikkert, men vi får håpe på det beste. Om 14 minutter så starter det hele! Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 10. februar 2014 Del Skrevet 10. februar 2014 Får ikke opp bilde på sumo. Fy faen, sumo. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 10. februar 2014 Del Skrevet 10. februar 2014 Dette blir spennende. Heia Ole! Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 10. februar 2014 Del Skrevet 10. februar 2014 Prøv en annen nettleser. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 10. februar 2014 Del Skrevet 10. februar 2014 Dette blir spennende. Har en dårlig følelse, dog... Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 10. februar 2014 Del Skrevet 10. februar 2014 Rakk akkurat første skyting!!!! Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 10. februar 2014 Del Skrevet 10. februar 2014 Nei, ingen grunn til å ha dårlig følelse nå! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 10. februar 2014 Del Skrevet 10. februar 2014 Fullt hus på kongen! Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 10. februar 2014 Del Skrevet 10. februar 2014 Flott start på både Ole og Emil! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå