XAndy Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 hei! Har en sony xperia Z1 som desverre datt i gulvet og fikk seg en brest i glasset, slik at touchen fungerer ikke. Har da masse på det interne minnet på denne, og lurer på hvordan jeg skal hente dette ut, uten at jeg kan låse opp telefonen. Håper noen av dere kan hjelpe meg, da jeg har masse uerstattelige bilder på tlf Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Uerstattelig data kun lagret 1 plass? Koble til PC. Hvis ikke det fungerer så blir det nok å få byttet skjermen som er løsningen. Lenke til kommentar
XAndy Skrevet 9. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2014 Uerstattelig data kun lagret 1 plass? Koble til PC. Hvis ikke det fungerer så blir det nok å få byttet skjermen som er løsningen. Kom meg aldri så langt att jeg fikk tatt backup av tlf Skal ta det på forsikringen, og tror jeg får ny tlf fra dem... Lenke til kommentar
empetre Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 Telefonen fungerer jo fortsatt, selvom touch er defekt? Koble til PC, og kopier over alt dit? :-) Lenke til kommentar
Quickcraft Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 Men telefonen er låst, og da får du ikke lest av internminne på telefonen. Hvis USB debugging ikke er skrudd på eller telefonen ikke er rootet er den eneste måten jeg kjenner til å skifte skjerm for å få låst opp telefonen. Lenke til kommentar
XAndy Skrevet 11. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2014 Kan jeg starte telefonen opp i noe slags modus? Lenke til kommentar
empetre Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 Men telefonen er låst, og da får du ikke lest av internminne på telefonen. Hvis USB debugging ikke er skrudd på eller telefonen ikke er rootet er den eneste måten jeg kjenner til å skifte skjerm for å få låst opp telefonen. Stemmer. Men får jo rootet telefonen da? Som regel brukes bare knappene rundt på telefonen for å starte i download mode? Er iallefall det på de fleste mobiler, vet ikke hvordan det er på Z1 Compact Lenke til kommentar
Quickcraft Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 Men telefonen er låst, og da får du ikke lest av internminne på telefonen. Hvis USB debugging ikke er skrudd på eller telefonen ikke er rootet er den eneste måten jeg kjenner til å skifte skjerm for å få låst opp telefonen. Stemmer. Men får jo rootet telefonen da? Som regel brukes bare knappene rundt på telefonen for å starte i download mode? Er iallefall det på de fleste mobiler, vet ikke hvordan det er på Z1 Compact Men du må vel ha på usb debugging i settings menyen først? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 (endret) På den nye tlf du får anbefaler jeg minnekort. Alle bilder blir da lagret der automatisk Endret 12. februar 2014 av Christoffero89 Lenke til kommentar
empetre Skrevet 13. februar 2014 Del Skrevet 13. februar 2014 Men telefonen er låst, og da får du ikke lest av internminne på telefonen. Hvis USB debugging ikke er skrudd på eller telefonen ikke er rootet er den eneste måten jeg kjenner til å skifte skjerm for å få låst opp telefonen. Stemmer. Men får jo rootet telefonen da? Som regel brukes bare knappene rundt på telefonen for å starte i download mode? Er iallefall det på de fleste mobiler, vet ikke hvordan det er på Z1 Compact Men du må vel ha på usb debugging i settings menyen først? Tror ikke det. Jeg roota en Xcover 2 her forleden, trengte ikke å røre touchen på telefonen engang hehe Lenke til kommentar
XAndy Skrevet 13. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2014 (endret) Jeg fikk det til! fant ut jeg trengte et OTG (on the go) Adapter, slik at jeg kan koble til en vanlig usb-mus. Men ingen her i byen hadde det, så jeg fulgte vedlagte koblingsskjema, og lagde mitt eget. Og det virket! Fikk låst opp tlf! Takk til dere andre for hjelpen! Endret 13. februar 2014 av XAndy 1 Lenke til kommentar
Quickcraft Skrevet 13. februar 2014 Del Skrevet 13. februar 2014 Konge da, det tenkte jeg ikke på i det hele tatt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå