Silje Aas Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Hei. Jeg begynner som utenlandsstudent fra høsten av, og jeg sliter litt med å finne en god nok PC. Jeg trenger en rask PC med god lagringsplass. Er det noen som har tips til hva som lønner seg? Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 (endret) Du nevner ikke noe om størrelse? Budsjett? krav til ytelse? Uten å vite noe så syns jeg dette er en fin studiemaskin med tanke på størrelse og pris: http://www.komplett.no/asus-vivobook-s301-133-full-hd-touch/795038 Du får en fin 13.3" maskin med en fullHD touch skjerm og greit med lagringsplass, samt siste generasjon intel prosessor. Endret 9. februar 2014 av OC-Freak Lenke til kommentar
Silje Aas Skrevet 9. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2014 Beklager mangelfull beskrivelse, men jeg kan dessverre ikke så fryktelig mye om PC. Minimum er iallfall 13', relativt lett og en makspris på 6000kr. Tusen takk for tipset :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå