Coffee Break Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Surt at jeg ikke har mulighet til å se denne, men er fort redd det kan være like så greit. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Taper vi virkelig denne 3/4-0.... uff fy faen. Bare tanken får meg nesten til å gråte. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Ozil var grusom i går forresten. Og er dere heldige så rekker ikke Jones kampen, og da tror jeg han kommer til å slå tilbake på onsdag og eie oss. Ikke rart når han får null støtte av de rundt seg. Cazorla liker bedre å møte ballen enn å gå på løp. Giroud har vært utrolig statisk på topp i det siste. Ingen dype løp fra de sentrale midtbanespillerne. Savner virkelig Ramsey og Walcott. Den ser jeg. Ramsey er ganske stort tap, men Walcott? Fy faen, han er faktisk Arsenal sin "trump card". Helt utrolig at dere mistet han, og i såpass lang tid og. Veldig synd for title challenge'n deres. Elsker Walcott, men Ramsey er et monster. 8 mål og 6 assists på 17 starter fra en dyptliggende midtbanespiller er helt vanvittig. Har fortsatt flere taklinger enn noen andre på laget vårt denne sesongen. Den ultimate "box-to-box"-spilleren. Får håpe at han ikke pådrar seg et nytt setback, og er tilbake innen en måned. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Finfin anledning for Arsenal til å gi spillere som trenger litt matchtrening nettopp det. Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 2-3. Er du dritings? 8 Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Kan vel bare copy-paste det laget jeg ønsket meg i går: Szczesny Sagna - Mertesacker - Koscielny - Gibbs Arteta - Rosicky Chambo - Özil - Cazorla Giroud Wilshere er alt for utålmodig til å spille i slike tøffe kamper (ja, United er fremdeles tøff motstand). Ender alltid opp med at han blir frustrert og prøver å gjøre alt på egenhånd, slik at Arteta ender opp med å måtte gjøre hele den defensive jobben alene. Rosicky presterer alltid i store kamper, og har en magisk evne til å sette tempoet. Dessuten er han bedre under press, og hvis Moyes har gjort hjemmeleksen sin, kommer United garantert til å presse mye i midtbaneleddet. Både Southampton og Liverpool har i det siste skapt trøbbel for oss på denne måten. Håper også inderlig at Gibbs starter. Monreal er virkelig ute av form. Viktig at vi spiller smalt og kompakt i forsvar, og tvinger United ut på kantene hvor de er helt ufarlige. Ser for meg at vi kommer ut i hundre for å slå tilbake etter gårsdagens fadese, men jeg tror det er viktig at vi er tålmodige. Ikke slipp inn et tidlig mål. Nekt dem rom og ikke ofre for mange folk fremover. Farten til Chamberlain blir viktig på kontringer. Tror vi vinner 2-1. Wilshere var vår beste i gårsdagens match minus Szczesny og fortjener å starte mot United. Synes du er litt harsh i kritikken av Wilshere, men er enig i at Rosicky bør starte. Ønsker meg heller at Chambo benkes til tross for at han har vært god i de kampene han har spilt. Som du sier bør Gibbs også starte. Ser heller at vi også starter med Podolski på topp enn Giroud som ikke fortjener å starte. Podolski har ikke spilt bra som spiss de gangene han har fått prøvd seg, men nå har ikke Giroud prestert siden november(?) så her må Wenger sende et signal. Har liten forhåpninger for seier, og ser for meg et uavgjortresultat som et realistisk resultat. 1-1; Sagna- Rooney Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Wilshere var vår beste i gårsdagens match minus Szczesny og fortjener å starte mot United. Synes du er litt harsh i kritikken av Wilshere, men er enig i at Rosicky bør starte. Ønsker meg heller at Chambo benkes til tross for at han har vært god i de kampene han har spilt. Som du sier bør Gibbs også starte. Ser heller at vi også starter med Podolski på topp enn Giroud som ikke fortjener å starte. Podolski har ikke spilt bra som spiss de gangene han har fått prøvd seg, men nå har ikke Giroud prestert siden november(?) så her må Wenger sende et signal. Har liten forhåpninger for seier, og ser for meg et uavgjortresultat som et realistisk resultat. 1-1; Sagna- Rooney Wilshere var en av våre beste i januar, men jeg liker ham som sagt ikke sentralt i toppkamper. Etterlot seg enorme rom på midtbanen i går. Skal han starte, ser jeg helst at det er på høyrekanten, hvor han faktisk har vært meget god denne sesongen. Da får han også mindre defensivt ansvar. Giroud har enten mål eller assist i fem av våre syv siste kamper, så jeg synes han bør starte. Podolski kan komme innpå om vi trenger mål. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Podolski på topp kan vi ikke gamble med. Han har heller ikke vært særlig god der. Bedre å safe med Giroud og ta innpå Poldi om vi trenger mål som le prof sier 1 Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Wilshere var vår beste i gårsdagens match minus Szczesny og fortjener å starte mot United. Synes du er litt harsh i kritikken av Wilshere, men er enig i at Rosicky bør starte. Ønsker meg heller at Chambo benkes til tross for at han har vært god i de kampene han har spilt. Som du sier bør Gibbs også starte. Ser heller at vi også starter med Podolski på topp enn Giroud som ikke fortjener å starte. Podolski har ikke spilt bra som spiss de gangene han har fått prøvd seg, men nå har ikke Giroud prestert siden november(?) så her må Wenger sende et signal. Har liten forhåpninger for seier, og ser for meg et uavgjortresultat som et realistisk resultat. 1-1; Sagna- Rooney Wilshere var en av våre beste i januar, men jeg liker ham som sagt ikke sentralt i toppkamper. Etterlot seg enorme rom på midtbanen i går. Skal han starte, ser jeg helst at det er på høyrekanten, hvor han faktisk har vært meget god denne sesongen. Da får han også mindre defensivt ansvar. Giroud har enten mål eller assist i fem av våre syv siste kamper, så jeg synes han bør starte. Podolski kan komme innpå om vi trenger mål. Hvor mange av dem har Giroud virkelig vært god i da? 1? 2? Podolski har 3 kamper fra start i årets PL, der han storspilte i den første(2 mål 1 assist mot Fulham), 2-0 seieren mot Cardiff og 2-0 seieren mot Crystal Palace. Nå var han riktig nok kun spiss mot Cardiff og var dårlig, men jeg er lite fornøyd med Giroud siden Ramsey ble skadet og Podolski er vel svært motivert for å gjøre det bra for å spille seg fast og komme med i troppen til Tyskland til årets VM. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Har ikke vist mye av den motivasjonen for oss i det siste. Skal han starte, må det i så fall være på venstrekanten. Synes han er begredelig hver gang han starter på topp. Giroud er ikke god nok til å være førstevalg, men han er i mine øyne vårt beste alternativ. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Var god mot West Ham og mot Coventry(shitty motstander but still). Poldi har ikke fått mange sjanser på topp og det er kanskje ikke uten grunn, men er utrolig lei av å se en Giroud som aldri er på rett sted. Eneste spilleren vi har som er mer opptatt av å være med i forsvar enn i angrep. Ser heller Özil/Cazorla som falsk nier enn Giroud på topp på onsdag, og det sier en del. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Det er litt morsomt at du er så anti-Giroud samtidig som han preger bildet ditt 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Håper på et veldig aktivt og morsomt kvarter, alt jeg får med meg før Liverpoolkampen starter.Både United og Arsenal har noe å vise verden etter siste PL-runde(5 fuckiing 1!) så spørs hvem som trekker det lengste strået. Tror det blir United. Dette ender faen ikke i uavgjort. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 (endret) Håper Mata får spille hvor han er best og at United tetter igjen bak. Satser på at Rooney, RvP, Januzaj og Mata innfrir til de grader. Samt at ligaens beste keeper og forsvar fortsetter der de slapp. Endret 9. februar 2014 av Emils. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Emils på samme side som oss, that's wild! Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Wilshere var vår beste i gårsdagens match minus Szczesny og fortjener å starte mot United. Synes du er litt harsh i kritikken av Wilshere, men er enig i at Rosicky bør starte. Ønsker meg heller at Chambo benkes til tross for at han har vært god i de kampene han har spilt. Som du sier bør Gibbs også starte. Ser heller at vi også starter med Podolski på topp enn Giroud som ikke fortjener å starte. Podolski har ikke spilt bra som spiss de gangene han har fått prøvd seg, men nå har ikke Giroud prestert siden november(?) så her må Wenger sende et signal. Har liten forhåpninger for seier, og ser for meg et uavgjortresultat som et realistisk resultat. 1-1; Sagna- Rooney Wilshere var en av våre beste i januar, men jeg liker ham som sagt ikke sentralt i toppkamper. Etterlot seg enorme rom på midtbanen i går. Skal han starte, ser jeg helst at det er på høyrekanten, hvor han faktisk har vært meget god denne sesongen. Da får han også mindre defensivt ansvar. Giroud har enten mål eller assist i fem av våre syv siste kamper, så jeg synes han bør starte. Podolski kan komme innpå om vi trenger mål. Harsh, Wilshere alene eide barca i CL. Lenke til kommentar
Henrik™ Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Etter voldtekten i går tør jeg ikke tippe noe som helts som Arsenal stiller opp i før etter FA-cup kampen mot Liverpool. Men jeg har en litt ekkel følelse av at vi taper denne. Det hadde vært så typisk at ManUnited skal finne formen igjen mot oss. Men hvis vi skal vinne må hele fremere del av laget skjerpe seg. Jeg er ikke så bekymert for forsvaret (bortsett fra at jeg vil se Gibbs fra start), det brutale spillet til Liverpool de 20 første minuttene i går fikk forsvaret til å se mye dårligere ut enn det egentlig var, synes jeg. Det var på midtbanen det sviktet, og lite forsvaret kunne gjøre på de fleste målene. Polakken bakerst skal heller ikke klandres for noe, kanskje borstett fra siste målet. Men det som bekymrer meg enda mer er at vi skapte null og niks, og knapt nok det, fremover i går. Ikke at det hadde hjulpet i går, men det trengs i resten av sesongen skal vi henge med i toppen. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 @infinety: At Wilshere spilte en fantastisk kamp i et helt annet Arsenal-lag for tre år siden, endrer ikke på det faktum at han ikke har prestert mot topplagene denne sesongen. Han prøver hardt, men blir for het i toppen og prøver som sagt å gjøre alt på egenhånd i stedet for å velge mer enkle og fornuftige løsninger. Han er fortsatt en av mine favoritter, og jeg tror han har en stor fremtid, men PÅ ONSDAG foretrekker jeg rutinerte Rosicky. @Henrik: Kampen mot Liverpool er svært lite representativ for sesongen vår ellers. De punkterte kampen med to dødballmål på ti minutter, og kunne deretter slappe av og straffe oss på kontringer mens vi kastet alt fremover uten mål og mening. Husk at vi utspilte dem tidligere i sesongen på eget gress. De har dessuten vært mye sterkere enn United så langt denne sesongen. Dog utrolig viktig at vi klarer å bounce tilbake etter en så stor ydmykelse. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Vi vinner ikke denne. Vi har et United kompleks, selvtilliten til spillerene er knust, Ozil gir faen og tusler rundt som en primadonna. Minner meg litt om Fabregas på slutten faktisk. U er nok det beste vi kan realistisk klare, men RVP avgjør nok denne igjen ganske greit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå