Hansoen Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 Flink med øynene ihvertfall. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 Ville bare steppe inn her og si vi spiller helt forferdelig mot Fulham... Lenke til kommentar
Espp Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 Det gleder meg litt at det ikke bare var oss! Ally :-) Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 pause. bedre enn mot pool i alle fall Lenke til kommentar
Espp Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 Vi spiller utrolig bra i dag i forhold til resten av 2014. Håper dette varer gjennom noen flere kamper, for da ser jeg endelig progresjon!! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 Elendig omgang av oss. Skaper ingenting. United med to store sjanser. Kunne nok ledet Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 Det går jo ikke å kontre når vi har Giroud som ytterste ledd. Vi spiller utrolig bra i dag i forhold til resten av 2014. Håper dette varer gjennom noen flere kamper, for da ser jeg endelig progresjon!! Er jo ikke overaskende at dere plutselig blir mye bedre når dere spiller mot oss. Det er jo typisk. Lenke til kommentar
Nickless Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 Ikke den verste kampen jeg har sett. Men vi gir oss ikke på innlegg, virker som om det er alt vi kan... Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 Det beste jeg har sett av United var på SB. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 Det går jo ikke å kontre når vi har Giroud som ytterste ledd. Vi spiller utrolig bra i dag i forhold til resten av 2014. Håper dette varer gjennom noen flere kamper, for da ser jeg endelig progresjon!! Er jo ikke overaskende at dere plutselig blir mye bedre når dere spiller mot oss. Det er jo typisk. Er faktisk plent umulig ja. Laget her skriker etter et par-tre spillere som evner å spille kontringsfotball. Draxler, Ramsey, Walcott og en ny spiss så hadde vi hatt et perfekt kontringslag som også klarer å spille vanlig fotball. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 Framskritt og ikke minst den elendige drittinnleggsfotballen! Lenke til kommentar
iniestagram Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 Ved noen anledninger ser man Mata stå utenfor boksen å vente på ballen, han kan få den rettvendt. Likevel slår man inn på RvP/Rooney. Hva faen? Er drittlei filosofien til Moyes. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 Raskeste veien til mål er jo å pumpe ballen inn i boksen. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 Bare ta det med ro. Nå er Moyes rasende grunnet for få innlegg i første omgang og tar grep. Nå kommer de ut og skal spille som mot fulham, samt Young kommer inn for Mata da Young slår mye flere innlegg enn Mata. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 Young kommer inn snart. Garantert. Blir positivt overrasket hvis han forblir på benken. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 Genialt å ha en venstrefot på venstresiden og en høyrefot på høyresiden når man ønsker å slå innlegg. I tillegg har vi spilt litt mer langs bakken og gjennom midt. Arsenals største sjanse får dem da Roonet bruker 2-3 touch i stedet får å slå sikkert på 20 meter. Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 Trodde aldri jeg skulle si dette, men her holder jeg faktisk med United. Lenke til kommentar
Nickless Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 Young kommer inn snart. Garantert. Blir positivt overrasket hvis han forblir på benken. OG Fellaini Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 Ved noen anledninger ser man Mata stå utenfor boksen å vente på ballen, han kan få den rettvendt. Likevel slår man inn på RvP/Rooney. Hva faen? Er drittlei filosofien til Moyes. Er du morsom eller? Tror du at hver gang det ikke sentres til Mata så er det pga Moyes har sagt til de at det er fy fy eller noe sånt? Tror du virkelig at ting er så jævla firkantet? Det kan hende spilleren såg et løp i feltet som var genialt osv osv. I angrep gjør spillerne det de mener selv er det beste. Taktikken i dag er ikke bygd opp rundt å komme mest mulig ganger til innlegg. At det var håpløst mot Fulham skal jeg være enig, men dette her blir for dumt. En av de bedre omgangene vi har spillet i år. Siste 5-10 hadde vi vel 70% og presset ekstremt høyt. Bra. Kan også nevne hva Mourinho (THE BEST) sa etter WBA, han visste ikke selv hvorfor de ble presset så langt bak og ikke kom seg ut. Nevnte også at det ikke ville nyttet å få på en offensiv spiller fordi de klarte ikke komme seg ut med forsvarsfirern. Virker som flere her inne tror at hver gang et lag blir spillet bakpå så er det fordi manageren har sagt det. Feil. Ikke den verste kampen jeg har sett. Men vi gir oss ikke på innlegg, virker som om det er alt vi kan... Please. 1 Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 Ok omgang så langt. Vi hever oss stort sett alltid i andre omgang, så vi får håpe at det også er tilfelle i dag. Ultrafloppen Özil spiller bra, men har få alternativer foran seg på kontringer. Savner virkelig Ramsey og Walcott. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå