Kamelen3 Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Hei der. Jeg ble linket denne siden: http://www.konfidensielt.info Finner ingenting på internettet om den, prøvde å registrere meg, men får ikke sånn aktiveringsmail, er den legit? Mange andre sider krever mobilnr, disse reklamerer at de ikke gjør. Og hvordan kan det være gratis? Tjener de på det?? Lenke til kommentar
NoBo Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Leste feil, overskriften din ble "Send gratis lureMUS" Har ikke noen formening om den siden thou' - Men, som de sier på utenlandsk; "There's no such thing as a free lunch" så litt forsiktighet er nok lurt. 3 Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 (endret) Leste feil, overskriften din ble "Send gratis lureMUS" Har ikke noen formening om den siden thou' - Men, som de sier på utenlandsk; "There's no such thing as a free lunch" så litt forsiktighet er nok lurt. Haha, jeg å Skjønte ingen ting av dette før jeg leste kommentaren din og fant ut at det stod "Send gratis luresms". Jeg er litt skeptisk på siden du linker til ts. Endret 9. februar 2014 av -Twix- Lenke til kommentar
Kamelen3 Skrevet 9. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2014 haha, daså Fikk registrert meg omsider, ER faktisk gratis. Funka knalL! men det koster "poeng" man fikk 10 når man registrerte seg(1 sms) så ser det ut som man får etter hver dag man logger inn også, man kunne tjene poeng på andre måter også. Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Eller så registrerer du bare ny bruker hver gang du skal sende mail. Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 haha, daså Fikk registrert meg omsider, ER faktisk gratis. Funka knalL! men det koster "poeng" man fikk 10 når man registrerte seg(1 sms) så ser det ut som man får etter hver dag man logger inn også, man kunne tjene poeng på andre måter også. Kan man "velge avsender" også? Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 (endret) Ok Bra det funka Endret 9. februar 2014 av -Twix- Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Kan man "velge avsender" også? Jada, du kan bruke bokstaver også. Lenke til kommentar
Kamelen3 Skrevet 9. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2014 Kan man "velge avsender" også? Jada, du kan bruke bokstaver også. Ahhaa, skal bli noen meldinger fra Telenor nå, haha 2 Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 (endret) Send noen fra kondomeriet også da ! Endret 9. februar 2014 av -Twix- Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 10. februar 2014 Del Skrevet 10. februar 2014 Hvorfor det, Twix? Ikke noe spesiell grunn. Vet at jeg hadde fått småpanikk hvis jeg hadde fått sms fra kondomeriet. Kommer jo ann på hvor gammel ts er, og hvem han skal sende til da så klart. Og så vidt jeg vet så pleier ikke kondomeriet å sende ut sms-er. Lenke til kommentar
Kamelen3 Skrevet 10. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2014 Uansett avsender, så er det ikke noe gøy når man nevner dyre priser/abonnement, evt bare sender noen litt snåle meldinger til kompiser fra andre kompiser, eller eksen til de Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå