chuckB Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Hei!Jeg har kommet frem til at jeg skal kjøpe meg en Ipad, men det store spørsmålet nå er; hvilke skal jeg velge? Har Mac fra før, men tenkte jeg skulle kjøpe med en pad for å ha med på forelesninger, så jeg kan følge med på notater og skrive noe notater selv. (så jeg slipper å drasse med meg mac´n hver dag, når jeg ikke har bruk for den) Hvor vanskelig er det egentlig å skrive på Ipad mini? og blir den for liten? det som heller mest mot mini er at den er lett å frakte fra A til B den skal bli brukt til skole (enkle notater osv), film, surfing på sosiale medier og nettaviser. Kom med erfaringer og meninger, så det kanskje blir litt enklere for meg å velge. Lenke til kommentar
Squash Skrevet 10. februar 2014 Del Skrevet 10. februar 2014 Mener du å skrive rett på iPaden eller ta med deg et minitastatur til den? Personlig ble jeg aldri komfortabel med å skrive på iPaden, spesielt ikke på iPad mini. Det ble i minste laget for meg, men det var den jeg til syvende og sist ble mest glad i. Der det et underholdningsbrett du ønsker, anbefaler jeg det gjerne. Skal du ha noe å skrive på anbefaler jeg en av de større modellene, men du må nesten bare se hvilken som passer deg best. Kan nå bare si med en gang at å skrive effektivt på en iPad tar litt tid og trening, men det er definitivt mulig. Det er godt mulig at en mindre skjerm føles mer komfortabel å skrive på for deg, så igjen, gå til butikken og prøv. Du finner fort ut hva som passer deg best. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 20. februar 2014 Del Skrevet 20. februar 2014 Kjøp ipad air med deksel som fungerer som tastatur. Man blir aldri komfortabel med å skrive på en touch skjerm er min erfaring. Dermed er ett deksel som fungerer som ett tastatur i blinken for deg tror jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå