Snopmaster Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Det er sikkert flere som har samme problem og kanskje en annen tråd på dette, men er det noen som vet om garantien gjelder når det gjelder gummien som blir borte på analoge spakene på DS 4? Har to kontrollere og den ene begynner å bli slitt, helt ned til "hardplasten". Noen som har vært i butikk og klaget ennå? Lenke til kommentar
mesteryoda Skrevet 10. februar 2014 Del Skrevet 10. februar 2014 Det er sikkert flere som har samme problem og kanskje en annen tråd på dette, men er det noen som vet om garantien gjelder når det gjelder gummien som blir borte på analoge spakene på DS 4? Har to kontrollere og den ene begynner å bli slitt, helt ned til "hardplasten". Noen som har vært i butikk og klaget ennå? Rart hvis garantien ikke gjelder spør du meg. Har hørt fra flere steder at gummien på analog stickene er veldig lette å slite ut. Lenke til kommentar
BuerN0R Skrevet 10. februar 2014 Del Skrevet 10. februar 2014 (endret) Det går på garantien, har sett flere som har byttet. Men alle dualshock 4 kontrollere har det samme problemet, så om du bytter den så vil du ha akuratt samme problem om 1 måned igjen. Kjøp heller et par Grip-It eller noen andre beskyttere til analog stikkene Endret 10. februar 2014 av BuerN0R Lenke til kommentar
Snopmaster Skrevet 11. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2014 Prøvde ett par av disse: http://gamezone.no/Avdelinger/SPILL/Playstation-4/PS4-Tilbeh%C3%B8r/H%C3%A5ndkontroller/KontrolFreek-Ultra-PS4-Essensielt-Thumb-Stick-Tilbeh%C3%B8r-122352-p0000051053 Men syntes det var helt forferdelig å spille med, siden det føltes "for høyt" og mistet litt kontrollen. De grip-it, er de bedre? Uansett; tar jeg med kvitto og kontrolleren til Elkjøp så burde jeg vel strengt tatt fått en ny kontroller.... Lenke til kommentar
Happyherb_InnleggNO Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 Men alle dualshock 4 kontrollere har det samme problemet, så om du bytter den så vil du ha akuratt samme problem om 1 måned igjen. Ser en del har dette problemet, men alle sliter ikke med det. Har hatt PS4 siden release, spiller ganske mye og ingen tegn på slitasjeskade så langt. Om jeg er har vært heldig med gummiblandingen eller om det er måten jeg spiller på / håndterer kontrolleren på, vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 Har 2 kontrollere og spilt mye. Ingen tegn til slitasje Lenke til kommentar
assap2 Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 (endret) Hadde det samme problemet med kontrollen som fulgte med konsollen, tok kontakt med Komplett som sendte meg en ny kontroll kort tid etter de mottok den jeg sendte tilbake. Har ikke hatt det problemet med den nye kontrollen jeg fikk eller den jeg kjøpte ved siden av. Endret 11. februar 2014 av assap2 Lenke til kommentar
FB.506012101 Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 1 bruker(e) leser denne tråden 1 medlemmer, 0 gjester, 0 skjulte brukere FB.506012101 Lenke til kommentar
Snopmaster Skrevet 28. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2014 Er det noen som vet om det da har kommet en ny og forbedret kontroller (tenkte på gummien på styrespakene) nå? Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 28. juli 2014 Del Skrevet 28. juli 2014 Er det noen som vet om det da har kommet en ny og forbedret kontroller (tenkte på gummien på styrespakene) nå? er bare ett fåtall som blir defekte, så tvilsomt det kommer ny kontroller, jeg har ikke hatt noen problemer med gummien på stikkene siden november i fjord Lenke til kommentar
Ooinaru Skrevet 28. juli 2014 Del Skrevet 28. juli 2014 Kjøpte tredje kontrollen min for rundt en måned siden og den har gummien begynt å bli slitt på nå... Lenke til kommentar
Snopmaster Skrevet 28. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2014 Er det noen som vet om det da har kommet en ny og forbedret kontroller (tenkte på gummien på styrespakene) nå? er bare ett fåtall som blir defekte, så tvilsomt det kommer ny kontroller, jeg har ikke hatt noen problemer med gummien på stikkene siden november i fjord Med andre ord; det er bare jeg som har hatt MAX uflaks med to stikker da.... Da slipper jeg å spille lotto denne uken også... ;-) Lenke til kommentar
Ooinaru Skrevet 28. juli 2014 Del Skrevet 28. juli 2014 Er det noen som vet om det da har kommet en ny og forbedret kontroller (tenkte på gummien på styrespakene) nå? er bare ett fåtall som blir defekte, så tvilsomt det kommer ny kontroller, jeg har ikke hatt noen problemer med gummien på stikkene siden november i fjord Med andre ord; det er bare jeg som har hatt MAX uflaks med to stikker da.... Da slipper jeg å spille lotto denne uken også... ;-) Jeg har 3 kontroller og stikkene på alle 3 er slitt/begynt å bli slitt, 2 av de kom med konsollen da jeg fikk den i desember og den siste kjøpte jeg i Juni, så kvaliteten er like "dårlig" enda.. Klart, det kan være mandagsprodukter alle 3, selv om det virker lite sansynlig! Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 29. juli 2014 Del Skrevet 29. juli 2014 Begge mine sliter også. 1 som var med konsollen, og der forsvant gummien første måned.Kjøpte en kontroller til, og den ser ikke ut til å holde stort bedre den heller. Har aldri skjedd lignende påp mine PS2/3, Xbox/360/One. Så tross "min bruk" er det kun PS4 jeg har opplevd noe slikt på. Lenke til kommentar
Krispo123 Skrevet 29. juli 2014 Del Skrevet 29. juli 2014 Merkelig at jeg skulle finne dette forumet rett etter jeg har sendt mail til komplett om garranti. Har skjedd med min spake også, har så vidt brukt den og fingeren min er snart helt nede på hard - plasten. Har bestillt meg noen billige fra ebay også, men vet ikke om disse er orignale (kostet 36 kr for 2 stk). Lenke til kommentar
Ooinaru Skrevet 16. august 2014 Del Skrevet 16. august 2014 Sendte nettopp mail til Gamezone ift gummien på en av kontrollene mine.. Pussig at det skal bli så ille etter knappe 9 mnd... Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 16. august 2014 Del Skrevet 16. august 2014 (endret) Kjøpte to kontroller ved release, begge fortsatt i topp stand! Virker som om det er et fåtall kontroller som har problemet, men merkelig at noen får det igjen og igjen. Endret 16. august 2014 av Selvin Lenke til kommentar
Ooinaru Skrevet 16. august 2014 Del Skrevet 16. august 2014 Kjøpte to kontroller ved release, begge fortsatt i topp stand! Virker som om det er et fåtall kontroller som har problemet, men merkelig at noen får det igjen og igjen. Hvilke spill spiller du? Har spilt en god del fifa der venstrestikken blir brukt mye men allikevel, ps3 kontrollene mine er over 6 år nå og like fine! Lenke til kommentar
kero79 Skrevet 16. august 2014 Del Skrevet 16. august 2014 Kjøpte meg ps4 for litt over to uker siden. Eneste jeg har spillt på den er fifa14 og last of us. Den ene kontrollen begynte å slippe gummi etter bare ei ukes tid. Stakk til Elkjøp med den idag og fikk bytta den med det samme og null stress. Så en stor takk til Elkjøp Kristiansund så håper jeg at resten av kontrollene mine holde lengre. Lenke til kommentar
Happyherb_InnleggNO Skrevet 16. august 2014 Del Skrevet 16. august 2014 På jobben har vi en PS3 + FIFA og de kontrollene har virkelig fått juling (stikkene er nesten ødelagte), så hadde den gjengen blitt sluppet løs på en PS4 kontroller så hadde gummien røket på dagen :-) Nå er mine 2 PS4 kontrollere (kjøpt dag 1) fortsatt i fin stand selv om jeg har spilt litt FIFA, men kan tenke meg at FIFA og lignende spill vil slite ned stikkene raskere enn andre spill. Eneste man kan gjøre er å bytte inn kontrolleren og håpe at det blir/er bedre gummi på ny revisjonen av kontrolleren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå