jbnb Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Hei. Når jeg starter TM, kommer den opp i 2 sekunder,så legger den seg ned på verktøy-linja.Når jeg legger muspeker over denne, forsvinner ikonet :o .Noen som har noen glupe ideer om hvordan jeg skal fikse dette? Takk Lenke til kommentar
jbnb Skrevet 9. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2003 Og jeg har ikke virus på maskina :-) Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Tja.. ingen anelse om dette fungerer, men du kan jo prøve Start > Kjør > taskmgr.exe Skjer sikkert det samme... Lenke til kommentar
TCi Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Last ned AdAware 6.0 eller Spybot (ikke sikker på navnet). Tror det er spyware som forusaker dette.. Lenke til kommentar
[BiGG] Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Har samme problemet! vet ikke feilen,har prøv å installere på nytt men det hjeper ikke. Legger inn win2000 så snart jeg har mulighet,Det er bedre!! Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Hvilket OS bruker du nå da? Lenke til kommentar
wil Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 ja, for all del, Windows 2000 er 3 ganger bedre å finere enn XP, men dette skal jeg ikke lage en diskusjon om nå. jbnb: har du prøvd å tilbakestille maskina di sånn til et tidligere tidspunkt? kanskje du burde prøve dette å se om dette funker. Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 ja, for all del, Windows 2000 er 3 ganger bedre å finere enn XP, men dette skal jeg ikke lage en diskusjon om nå. jbnb: har du prøvd å tilbakestille maskina di sånn til et tidligere tidspunkt? kanskje du burde prøve dette å se om dette funker. Ikke det at jeg skal fortsette på det du prøve å avslutte der, men det kommer jo helt ann på hvordan du får det til å se ut. Noen bruker jo tross alt "barne hage" themet. Noe en 7 år gamle jenter liker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå