aseco Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Hei! Muligens ikke riktig side, men jeg prøver meg likevel. Har 2 stk NAS stasjoner, som jeg vil koble til mobil/pc når jeg er ute og reiser med jobben. Er ikke så giret på å ha med meg ekstern harddisk og få den ødelagt. Har hørt rykter om at dette skal gå, men aner ikke framgangsmåten og vet ikke hva jeg skal søke på google. Så jeg håper at jeg er på riktig side ang problemet mitt og få noen hints og tips for hvordan jeg kan få NAS stasjonene er Synology og Netgear. Setter på pris på all mulig hjelp jeg kan få. Sebastian Lenke til kommentar
myhken Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 ER jo bare å åpne ruteren din for de portene som NASen krever for å la deg få netttilgang, type port 80 og 443 for webtrafikk og port 21 for FTP. Hvordan du gjør det er jo avhengig av ruter, så du bør nok søke opp manualen for den ruteren du har. i tillegg må du jo sikkert gjøre noe på NASen(e) slik at du kan benytte deg av tjenesten via internett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå