Frapa Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Heisann -Jeg har hatt et bitemerke på halsen ganske så lenge no, som er delvis irretert og klør fra tid til en annen (kordan eg fikk det e en annen sak) merke har vært der noen uker no, og vil ikke gå vekk noen som har noen råd rundt dette? Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 For det første bør du slutte å henge med vampyrer. Ellers kan det være greit å vite om det har gått hull på huden... 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 10. februar 2014 Del Skrevet 10. februar 2014 Heisann -Jeg har hatt et bitemerke på halsen ganske så lenge no, som er delvis irretert og klør fra tid til en annen (kordan eg fikk det e en annen sak) merke har vært der noen uker no, og vil ikke gå vekk noen som har noen råd rundt dette? En munn inneholder mange skumle bakterier, og hvis du har blitt bitt gjennom huden, kan det være at det har gått betennelse i bittet. Men hvis det bare er delvis irritert og klør fra tid til annen, har det vel ikke kommet til det.(?) Men jeg ville ha sjekka det for sikker hets skyld. Absolutt! Anonymous poster hash: 6fcd0...a28 Anonymous poster hash: 6fcd0...a28 Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 10. februar 2014 Del Skrevet 10. februar 2014 menneskebitt gir som overnevnt veldig ofte infeksjon, hvis det klør og er irritert burde du gå til legen og få noe som kan dempe dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå