Tobias@Kristiansand Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Jeg har i noen år vært den glade eier av Galaxy 7.7 Den ble i sin tid soppet av epleskrotten og ble trukket ganske raskt. Jeg må snart kjøpe meg noe nytt siden batteriet begynner å bli dårlig ... Galaxy 7.7 har vært det perfekte kompromiss. Jeg har hatt et nettbrett og mobil i en dings. 7.7 tommer har alltid hatt plass i en jakkelomme eller i baklommen. Ja 7.7 tommer er en stor mobil, men den har fungert perfekt som 2 dingser i 1. Etter at jeg fikk min "drømme dings" har jeg ikke fulgt med på markedet, men jeg ser jo at det er nettbrett med 7-8 tommer med 4g, men betyr det at jeg kan sette inn SIM-kort og bruke dem som mobiler? Etter 7.7 tommer føles 6 tommers mobiler som bitte små skjermer, og vil hest ikke nedgradere;-) Lenke til kommentar
teitur Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Mener det er telefondel på note 8 med 4G, f.eks. 2 Lenke til kommentar
valen Skrevet 10. februar 2014 Del Skrevet 10. februar 2014 Samsung Galaxy Tab Pro 8.4 Lenke til kommentar
Tobias@Kristiansand Skrevet 10. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2014 Jeg kan dessverre ikke finne noe som bekrefter at de overnevnte produkter her vanlig telefon funksjon :-(. Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 10. februar 2014 Del Skrevet 10. februar 2014 Alle Samsung nettbrett med simkort jeg har prøvd har hatt mobilfunksjoner. Note 10.1 (1gen) og Tab 2 10.1 blant annet. Kan ikke se for meg at de andre ikke har det. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 10. februar 2014 Del Skrevet 10. februar 2014 (endret) "Nettbrett med telefon?" - Første som slår meg da er naturligvis padphone Ellers virker det jo som Note 8 (da altså GT-N5100 modellen som også kan ringe) passer veldig bra etter beskrivelsene dine. Endret 10. februar 2014 av esoteric Lenke til kommentar
teitur Skrevet 10. februar 2014 Del Skrevet 10. februar 2014 Jeg kan dessverre ikke finne noe som bekrefter at de overnevnte produkter her vanlig telefon funksjon :-(.Da har du ikke lett mye. Her er en av mange: http://www.mobili.no/nyheter/lyntest-samsung-galaxy-note-8-/ Lenke til kommentar
valen Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 (endret) Har mobil funksjonalitet på tab pro 8.4 ifølge gsmarena Endret 11. februar 2014 av valen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå