el mindo Skrevet 9. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2014 (endret) Takk Adebayor! Endret 9. februar 2014 av el mindo 1 Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 (endret) Dembele er alt for glad i å ha ball i beina. Går seg jo så mye fast, tar dårlige valg når det gjelder og sliter med pasninger. En av spillerne jeg håpte forsvant i overgangsvinduet. Dembele har mange feilpasninger ja og går seg av og til bort, men du kan ikke seriøst mene at du ønsket Dembele bort i overgangvinduet? Da vil jeg påstå at det er mye du ikke ser. Nei, ønsket han ikke bort, bare jeg som er irritert. Forøvrig utrolig viktige poeng i dag. Spent på hva som skjer videre. Tror mye står på hva som skjer i VM og hvem som blir tilgjengelige, ser ikke noe fremtid for Sherwood. Endret 9. februar 2014 av Hille Lenke til kommentar
oOF Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 fan steike! Var sikker på at kampen begynte 1700, bestilt pizza og funnet meg en øl og greier... Hah! 3 poeng, får se den i reprise ett eller anna sted da Jeg mener å huske at det stod at begge kampene i PL begynte 1700 i dag på Sumo. Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Sjekket VG live igår, og da var jeg sikker på at det stod kampstart 1700 på begge kampene... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå