Gå til innhold

Fortell deres meninger om Flappy Bird

Anbefalte innlegg

Hellu ;) Jeg tenkte å lage en liten tråd der dere kunne fortelle deres meninger om Flappy Bird :) Da fyrer jeg løs med min mening.

Jeg syntes Flappy Bird er et av de dårligste spillene jeg har prøvd. Samtidlig er det også et dårlig omgivende spill, altså at det skjer det samme hele tiden, som forsåvidt er meningen med spillet. Jeg ville foretrukket et spill der det skjer noe mer enn å bare trykke og trykke. Selvfølgelig kan spille passe til de som liker å konkurere, men da vil jeg også valgt et annet spill som f.eks et bilspill. Spillet ligger jo på 1.plass både på Android, og Appstore. I følge utvikleren kaller han det ren flaks.

Dette var min mening, og jeg håper på å få høre andres meninger her :)

Endret av flamethower1234
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-182691

Det handler ikke om å være gøy, det handler om å være mesteren blant vennegjengen!

Og jeg elsker at app-utviklere i ny og ne blir styrtrike, det er gøy og hyggelig!

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke, men det er ganske lurt.. Han slipper å tenke på søksmål, han slipper å drive support/oppdatere spillet, og det ble garantert lastet med utallige ganger de siste 22 timene etter han fortalte om det.

Samtidig vil spillet bli spilt av svært mange, og pengene vil fortsatt trille inn på kontoen hans.

Lenke til kommentar

Syns det er helt greit.

Hvis du foretrekker spill med mer variasjon er det jo bare å laste ned et annet spill. Ser ikke vitsen å med klage på at Flappy Bird ikke er det, for det er jo hele poenget med spillet.

Endret av iGlenn
  • Liker 1
Lenke til kommentar

hvorfor lage en tråd om ett bittelite spill som du ikke liker?

uansett så er bra på det det er ment til være, ett lite og vanskelig spill. det er morsomt å konkurere i spillet og prøve å slå andre og seg selv.

og kritikken er helt idiotisk med tanke på at det er ett bittelite spill lagd av en person og ikke ment for å være ett spill som skal sammenlignes med store spill med dybde og mening.

og vis du skal starte en tråd for alle android/iphone spill du ikke liker så ender du nok opp med en heltids jobb for det er mye dritt spill der ute

• Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

hvorfor lage en tråd om ett bittelite spill som du ikke liker?

og kritikken er helt idiotisk med tanke på at det er ett bittelite spill lagd av en person og ikke ment for å være ett spill som skal sammenlignes med store spill med dybde og mening.

Jeg synes The Last of Us var mye bedre enn Flappy Bird.

Ironi

Lenke til kommentar

Det er kjedelig, og jeg har sett slike spill alt for mange ganger føles det som. Husker blant annet et helikopterspill som gikk ut på akkurat det samme.

Ikke at det ved å være en kopi gjør spillet blir kjedelig i og for seg selv. Det er rett og slett kjedelig og irriterende - et spill jeg legger bort etter 5 minutter.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...