AvaloN - TLW Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Jeg forstår ikke hvorfor, men kontrolleren mister forbindelse med PC'en så og si vært 20 sekund. Har prøvd med batter og kabel. Pluss at mottakeren er ca 1 meter unna... er ganske irriterende -.- Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Du kan prøve følgende:Prøv å koble mottageren på en annen usb.Prøv kontrollen på en annen pc.Prøv en annen mottager viss du kjenner noen andre som har en.Prøv en annen kontroll viss du har det.Ps. Kabel på trådløs kontroll gjør ikke noe annet enn å lade kontrollen,det går ikke noe signal via den. Lenke til kommentar
AvaloN - TLW Skrevet 9. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2014 Du kan prøve følgende: Prøv å koble mottageren på en annen usb. Prøv kontrollen på en annen pc. Prøv en annen mottager viss du kjenner noen andre som har en. Prøv en annen kontroll viss du har det. Ps. Kabel på trådløs kontroll gjør ikke noe annet enn å lade kontrollen, det går ikke noe signal via den. Skal ta og prøve noen av disse i morgen for å feilsøke. og, jeg er klar over at kabel fra kontroller til pc kun er for lading. Men tok det med for feilsøkingen sin del. Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Skal ta og prøve noen av disse i morgen for å feilsøke. og, jeg er klar over at kabel fra kontroller til pc kun er for lading. Men tok det med for feilsøkingen sin del. Lykke til, håper du finner ut av det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå