izme Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 (endret) Hei Jeg prøvde Express VPN i en måned, og skrudde av automatisk betaling. I dag kan jeg enda bruke det, og det er -2 dager igjen, men tjenesten fungerer som den gjorde for to dager siden. Det er ingenting forsvunnet fra konto, og jeg har ikke fått noen forespørsel om manglende betaling. Er det noen som har opplevd dette før? Og eventuelt vet hvor lenge jeg kan bruke Express VPN med minus på dagene... Veldig rart system de hadde Tok kontakt med kundeservice, for en gjeng med gjøker.... Hi, thanks for visiting ExpressVPN. How can I help you? me: Hello, what would i get for showing you something you are loosing money from evry day? Just a moment... me: every* Ken: My name is Ken and I'll be glad to assist you. How may I help you? me: I have seen a strange bug in your system, and im not sure if i should tell you since im getting free service because of it Ken: I understand. Our management always checks the system, so if there are any bugs they'll definitely know about it. me: hmmm, okay. Ken: Is there anything else I'd be able to help you with? me: so you know there is a way to get free service? Ken: Unfortunately, we do not offer free trial accounts. We do offer a 30-day money-back guarantee. If you wish to use and evaluate our VPN service, and if you're not satisfied with the VPN service or if it doesn't work well for you, then just contact us within the first 30 days of your subscription and we'll grant you a refund. me: My subscription expired Feb 6th and im still using your service. the client is saying -2 days and it still works, Don't you understand that im trying to help you not the other way around Ken: I understand. To assist you with your concern, kindly provide the email address you used to setup your ExpressVPN Account. me: hehe, now can i get a couple of months for telling you this Ken: Please give us a moment while we check on the account. me: okay Endret 9. februar 2014 av izme Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 vet ikke hvem som gjøken altså... Lenke til kommentar
izme Skrevet 9. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2014 vet ikke hvem som gjøken altså... haha, ja... Har ordentlig oppdragelse, må jo si ifra om sånt. Lenke til kommentar
Eppelsin Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Jeg vet ikke, men jeg tror ikke Ken passerer Turing testen Lenke til kommentar
izme Skrevet 10. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2014 Han svarte at jeg ville miste tilgangen iløpet av dagen, men den funker enda. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå