MPCME Skrevet 9. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2014 (endret) Ligger på 1.173V før og etter prime95 btw. 2220 RPM på pumpa Endret 9. februar 2014 av gangangan Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Hmm, hørtes i og for seg ganske greit ut. Nei, uten å undersøke det selv, så må jeg nesten bare tippe på dårlig montering altså...Jeg er tom for ideer, og dårlig montering er jo i grunn ganske typisk. En liten ert med kjølepasta hørtes rimelig drøyt mye ut, men igjen, det vil jo variere veldig etter definisjon da. Lenke til kommentar
MPCME Skrevet 9. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2014 Remonterte cpukjøler. får nå mellom 60 og 75C ved stresstest. Ca 40C idle. Hadde litt mindre kjølepasta nå. Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Så bra Skal ikke mer en et riskorn(ukokt størrelse) med kjølepasta på. Lenke til kommentar
xExodusx Skrevet 10. februar 2014 Del Skrevet 10. februar 2014 (endret) feiipost, leste ikke side 2 Endret 10. februar 2014 av xFrEaKx Lenke til kommentar
MPCME Skrevet 17. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2014 (endret) Nå poppet problemet tilbake igjen :o Kan kjøleren være ødelagt? Resetta biosn nå også. Har montert kjølere mange ganger før uten å få noe problem. Har montert denne kjøleren på nå en god del ganger etter jeg fikk problemet. Er tom for kjølepasta nå også 60C idle uten overklokk nå... kan kjøleren være dårlig? Endret 17. februar 2014 av gangangan Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 17. februar 2014 Del Skrevet 17. februar 2014 Det er jo selvsagt en mulighet.Jeg er tom for ideer. ^^ Lenke til kommentar
MPCME Skrevet 10. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2014 Kan det ha noe med strømtilførsel å gjøre? Har nå koblet den til en annen splitter, og den ligger nå på 30C overklokket til 4.5GHz. Skal prøve å koble den til den gamle splittern, så skal jeg teste på nytt. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå