Ottomannen Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Hei! Jeg tenker å kjøpe meg en lett MC til sommeren for å kunne begynne å øvelseskjøre. Jeg ser nå på Honda CBR125 2014, og Aprilia RS4 125 2014/13. Lurer på om noen har noen erfaring med disse modellene, og eventuelt noen ulemper/fordeler. Jeg har ingen plan om å trimme, og sykkelen skal brukes til hovedsaklig korte turer til og fra jobb, kanskje en langtur en gang i blant og ofte med passasjer. Hvilke av disse vil billigst med forsikring? Jeg ønsker all mulig informasjon om disse syklene/ erfaringer med de. (Alt som kan hjelpe meg med å avgjøre hvilken jeg skal kjøpe. Prisene har jeg sett på og kan nok få kjøpt disse syklene til Ca. samme pris, så dette er ikke viktig. På forhånd takk for svar, Mvh Ottomannen. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Apriliaen går nok bittelitt bedre, og ser nok litt tøffere ut, men ville selv gått for Honda. Veldig god motor med god kvalitet. Er jo tross alt Honda. Begge syklene er dyre å forsikre, men vil tro Hondaen kommer billigst ut. Lenke til kommentar
turbo911 Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 Yamaha YZFr 125 burde du vel og vurdere! Kvalitet og utseende som få slår Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå