vetting Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Jeg skal oppgradere til en SSD i mitt Cooler Master Cosmos S kabinett. Der sitter det to 4-in-3 Device Module, som konverter 3 stk 5,25" til 4 stk 3,5" brønner. Er det noen som vet om de medfølgende konverteringskittene som kommer med Samsung 840 EVO vil fungere med Cooler Master 4-in-3 Device Module? Har prøvd å google dette, men finner ingen gode svar. http://www.coolermaster.com/case/miscellaneous/4-in-3-device-module/ Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 4-in-3-brønnene er som standard 3,5"-brønner, så kit som passer til 3,5"-brønner vil passe her også. Lenke til kommentar
vetting Skrevet 9. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2014 Synes også det høres fornuftig ut. Men har lest om CM kabinett-brukere som ikke får det til å passe med de fleste konverteringskit. Hva de har prøvd å feste SSD i vet jeg ikke. Om det er modulen eller andre brønner. Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Jeg satt en 4-in-3 i en Elite 130. Det var vanskeligere enn jeg hadde sett for meg, men når jeg rev ut 5"1/4 drive-bayen og la modulen på høykant, så gikk det. Selvfølgelig så må jeg ta ut hovedkortet om jeg skal bytte disk da, men det får stå sin prøve. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå