Kronidioten Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Hallo folkens! Har en sedan med begrenset plass i bagasjerommet. Har idag en basskasse i bagasjerommet som jeg gjerne vil bli kvitt til fordel for mer plass. Duger en sånn subwoofer under sete sak, eller er det ingen god ide? Tenkte på denne her i såfall. Noen som har noen erfaringer og dele her? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 (endret) Den der er uegnet under sete da den har to elementer. Ett på hver side. Ett av de vil da ligge direkte mot gulvet. Edit: Ser ut som den kan monteres liggende men vil tro den da vil bli ganske høy. Endret 8. februar 2014 av sedsberg Lenke til kommentar
Kronidioten Skrevet 8. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2014 Den der er uegnet under sete da den har to elementer. Ett på hver side. Ett av de vil da ligge direkte mot gulvet. Edit: Ser ut som den kan monteres liggende men vil tro den da vil bli ganske høy. Så også i ettertid at den var veldig høy. Denne er kanskje mer ideell. Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Jeg har hørt på noen anlegg med sub under sete. Alle hørtes elendige ut. Da ville jeg heller forsøkt å lage et høyttaleroppsett som kunne prestere tilfretsstillende UTEN sub. Lenke til kommentar
Kronidioten Skrevet 9. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2014 Såpass ja... Har heller ikke hørt noen som har skrytet noe nevneverdig over sub-under sete løsninger. Men jeg har bare plass til 4" fremme så et høyttaleroppsett uten subwoofer er jo nesten umulig å få til. Vil dere heller anbefale meg å bygge ned en subwoofer i reservehjulsbrønnen? Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Hva med å lage til noe nede ved bena på hver side, i sparkeplatene?? Bytt ut 4" dine med et par fulltoner fra Tang Band, og monter inn et par 6.5" Tang Band basshøyttalere i sparkepanelene Lenke til kommentar
Kronidioten Skrevet 9. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2014 Blir ikke det harry? Har du noen bilde eksempler på det? Kreativ løsning sa, men jeg kan ikke helt se det for meg. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 10. februar 2014 Del Skrevet 10. februar 2014 Blir ikke harry hvis du gjør det skikkelig... Har ikke noe bilder av mitt ferdig, men har et bilde av sparkeplate med høyttaler før trekk. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå