Dragen Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 (endret) Har hatt klasse B i noen år nå, og som de fleste fikk jeg også klasse M når jeg tok B. Men M er i kursiv på førerkortet mitt. Hvilken betydning har kursiv når det kommer til min rett til å kjøre moped? Og har M (med eller uten kursiv) noe å si for de nye klassene AM146 og AM147? Endret 8. februar 2014 av Dragen Lenke til kommentar
Quote Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 (endret) Det betyr at det er en nasjonal klasse. Klassen heter nå "Klasse AM". Du kan lese mer om det på Statens Vegvesen sine sider. EØS-modell 1 EØS-modell 2 Endret 8. februar 2014 av Quote Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 8. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2014 Gjelder M for alle klassene, eller er det begrenset? Lenke til kommentar
krikkert Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Kursivering har ingen rettslig betydning innenfor Norges grenser, men det betyr at førerretten ikke gjelder utenfor Norge. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå