Greyoak Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Dette skjer med flere spill, noen ganger når jeg spiller, andre ganger når spillet starter. Ved oppstart (Eks. Minecraft, TSW) Spillet slutter å svare mens Windows tildeler minne veldig tregt, ofte ca. 30MB/s. Noen ganger tildeler Windows minne fort som fy, andre ganger tregt. Ved spilling (Eks. Skyrim, Civ IV, V) Spillet slutter å svare ved loading screen eller end turn mens Windows tildeler minne, like tregt som nevnt ved oppstartsproblemer. Hva er det som foregår? Det er spesielt irriterende når jeg starter Minecraft med FtB og Windows bruker 5 minutter på å starte programmet når det reserveres minne (Satt til 3.75GB i launcher) og i Skyrim når man skifter locations ofte. Noen ganger tildeles minne 300MB/s, andre ganger 30MB/s, noen få ganger har jeg sett enda mindre. Noen ideer om hva Windows pønsker på her? Specs: MB: ASUS Sabertooth 990FX R2.0CPU: AMD FX-8350 Black Edition 4GHzGFX: XFX Radeon HD 7870 2GBMinne: Corsair Vengeance Pro DDR3 1600MHz 2x8GB + Corsair Dominator DHX DDR3 1600MHz 2x4GBOS: Windows 7 64bit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå