Gå til innhold

Apple bekreftelsemelding

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg skulle lage Apple-ID til min tante slik at hun kan laste ned noen apper som facebook osv, men etter at jeg er ferdig får jeg bare denne meldingen:

Your Apple ID has been created. Before you can use it, we need to make sure that <epost fjernet> belongs to you.

Check your email and look for a verification email from Apple. Click on the Verify Now link and sign in with your new Apple ID and password.

Det jeg da lurer på er hvor jeg går for å bekrefte denne mailen! Jeg har prøvd flere ganger, men aner ikke hvor jeg skal søke, det er jo ikke noe gmail dette her som jeg kan logge inn på! Får heller ikke logget inn på icloud og appleid.apple.com siden jeg ikke har bekreftet.

Håper noen kan hjelpe meg!
Mvh EirikSJ

PS: Jeg får

Endret av Dysfuncti
Fjernet epost for å hindre spam
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei! Jeg skulle lage Apple-ID til min tante slik at hun kan laste ned noen apper som facebook osv, men etter at jeg er ferdig får jeg bare denne meldingen:

Your Apple ID has been created. Before you can use it, we need to make sure that <fjernet epost> belongs to you.

Check your email and look for a verification email from Apple. Click on the Verify Now link and sign in with your new Apple ID and password.

Det jeg da lurer på er hvor jeg går for å bekrefte denne mailen! Jeg har prøvd flere ganger, men aner ikke hvor jeg skal søke, det er jo ikke noe gmail dette her som jeg kan logge inn på! Får heller ikke logget inn på icloud og appleid.apple.com siden jeg ikke har bekreftet.

Mvh EirikSJ

Du er nødt til å gå innpå mailen til tanten din og klikke på linken som blir sendt fra Apple for å aktivere kontoen.. Og har du brukt en e-mail som ikke er virkelig, må du rett og slett lage en ny konto som har en fungerede mail hvis jeg ikke tar feil.

Endret av Dysfuncti
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Your Apple ID has been created. Before you can use it, we need to make sure that <fjernet epost> belongs to you.

Mvh EirikSJ

Du er nødt til å gå innpå mailen til tanten din og klikke på linken som blir sendt fra Apple for å aktivere kontoen.. Og har du brukt en e-mail som ikke er virkelig, må du rett og slett lage en ny konto som har en fungerede mail hvis jeg ikke tar feil.

Jeg har brukt min mail, men får jeg får ingen bekreftelse melding der, og jeg har prøvd flere ganger med å sende ny bekreftelse melding, men ingen ting fungerer

Endret av Quote
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV

Du kan ikke gå inn på din epost, men du må gå på eposten du har oppgitt på apple-IDen for å bekrefte den. Det burde vel være rimelig innlysende?

Lenke til kommentar

Du kan ikke gå inn på din epost, men du må gå på eposten du har oppgitt på apple-IDen for å bekrefte den. Det burde vel være rimelig innlysende?

Ja, jeg vet det! Første gang fikk jeg den, og verifisere, men kommer enda ikke inn, prøvde å sende nye bekreftelsemeldig, men får ingen!
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...