xAmandax Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Hei! For en stund siden installerte jeg sims 3 på pc. Og for å gjøre det brukte jeg en kode for å få installert det. Men så fikk jeg restartet hele pc! Og spillene ble da slettet fra datan. Før det her måtte jeg ha orgin konto der jeg skrev inn koden for å få lastet det ned. Og spillet ble lagt til i mine spill. Men etter restart av pc, ble spillet til demo! Og jeg må installere det på nytt. Problemet er at når jeg taster inn koden nå,så står det at den allerede er brukt. Og den er jo selvfølgelig brukt av meg! Men hvordan skal jeg få installert spillet på nytt nå??? Litt kjipt hvis man må kjøpe spillet på nytt,for det koster en del. Dette skjedde med 2 av spillene mine fra sims noen som vet eller har vært borti samme problem? Og som kan være så snille å hjelpe meg med dette? Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Hei, Jeg tok en rask titt på min egen Origin, og merkelig nok er de fleste spillene borte, inkludert Sims 3. Sjekket derfor forumet for Origin, og vi er nok ikke akkurat de eneste med dette problemet. Jeg vil tro det derfor har noe å gjøre med en nylig oppdatering av Origin. Kjipt, men det løser seg nok sikkert snart. Lenke til kommentar
xAmandax Skrevet 9. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2014 Tusen takk for svar! Ja da håper jeg det blir fikset Litt kjipt å kjøpe spill som man ikke får spilt ;/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå