War Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Mitt probmel var at noen hadde valgt en kilde som ikke var hdmi og da var den svart helt til jeg resatte den Ja det blir i safemode, men jeg måtte også fabrikkresette den der inne for å endre det. Ikke reinstall-valget. Det er neppe problemet her da. Lenke til kommentar
dracula Skrevet 10. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2014 Fikk byttet til ny konsoll. HDMI kabelen går ikke helt inn på den heller, men denne fungerer bra. Startet helt fint, og opplevde ingen problemer. Oppdaterte firmware ved bruk av safe mode, gikk bra det og. Men fy f... som den bråker når den har stått på en stund. Hadde nok vært bedre med ekstern PSU. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 10. februar 2014 Del Skrevet 10. februar 2014 Fikk byttet til ny konsoll. HDMI kabelen går ikke helt inn på den heller, men denne fungerer bra. Startet helt fint, og opplevde ingen problemer. Oppdaterte firmware ved bruk av safe mode, gikk bra det og. Men fy f... som den bråker når den har stått på en stund. Hadde nok vært bedre med ekstern PSU. PS4 liker best å stå ute med luft rundt seg. Å ha den i en tv benk blir rett og slett for varmt for den... Har du den i en tv benk eller? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 10. februar 2014 Del Skrevet 10. februar 2014 Både min og min brors bråker så er normalt tror jeg Lenke til kommentar
Happyherb_InnleggNO Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 Eneste jeg kan forstå er at det må være problemer med en god del PS4 maskiner, alle jeg har snakket med på jobben har ihvertfall lydsvake PS4'er og eneste måten å høre den på er å slå av all lyd på TV så lytte for den. Min står helt åpent (ikke i en TV hylle), så kansje det utgjør enorm forskjell? Men jo mer jeg ser folk klager over dette, jo heldigere lurer jeg på om jeg har vært. Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 I stua jeg spiller i har jeg så å si aldri temperaturen over 15-18grader, og har en glassbenk som tv/forsterker og ps4 står i med mye rom for luft og helt åpen bak, så kan ikke si ps4 støyer noe spesielt, så er nokk en del som enten har konsollen stående med for liten lufting, evt har for mye varme i rommet konsollen står i, man må tenke på att den lille saken har ganske mangen komponenter på innsida som produserer mye varme så den trenger mye rom for kjøling og bør heller ikke stå i nærheten av en ovn eller lignende.... Lenke til kommentar
Happyherb_InnleggNO Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 15-18 grader? Brrrr, det er kaldt i stua :-) Har ikke glovarm stue, men ligger vel jevnt rundt 21-22 grader. Når det er sagt så står min PS4 også på glassbenk som leder mye varme vekk. Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 (endret) 15-18 grader? Brrrr, det er kaldt i stua :-) Har ikke glovarm stue, men ligger vel jevnt rundt 21-22 grader. Når det er sagt så står min PS4 også på glassbenk som leder mye varme vekk. Operating temperature 5 °C - 35 °C (41 °F - 95 °F) http://us.playstation.com/support/manuals/ps4/index.htm Operation temperatur Fra 5-35 grader står det over, copy paste fra PDF` Endret 11. februar 2014 av PÃ¥inter Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 15-18 grader? Brrrr, det er kaldt i stua :-) Har ikke glovarm stue, men ligger vel jevnt rundt 21-22 grader. Når det er sagt så står min PS4 også på glassbenk som leder mye varme vekk. Operating temperature 5 °C - 35 °C (41 °F - 95 °F) http://us.playstation.com/support/manuals/ps4/index.htm Operation temperatur Fra 5-35 grader står det over, copy paste fra PDF` Det du referere til der er den normale driftstemperaturen inni konsollen og ikke annbefalt temperatur rundt konsollen Viss du ikke tror meg ta en kikk her: http://en.wikipedia.org/wiki/Operating_temperature Lenke til kommentar
dracula Skrevet 11. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2014 Jeg har ikke plassert min PS4 i en tv benk, den står helt åpent med lufterom i alle retninger, men etter å ha kjørt en stund, så tar støynivået seg betraktelig opp. Har sjekket litt rundt og virker som det er en god del andre som opplever det samme. X360 var ikke i nærheten like bråkete (som er vel konsollen med høyest støynivå hittil, om jeg ikke husker feil). Psuen skulle ha vært ekstern, ville ha ført til mindre varmeutvikling. Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 (endret) 15-18 grader? Brrrr, det er kaldt i stua :-) Har ikke glovarm stue, men ligger vel jevnt rundt 21-22 grader. Når det er sagt så står min PS4 også på glassbenk som leder mye varme vekk. Operating temperature 5 °C - 35 °C (41 °F - 95 °F) http://us.playstation.com/support/manuals/ps4/index.htm Operation temperatur Fra 5-35 grader står det over, copy paste fra PDF` Det du referere til der er den normale driftstemperaturen inni konsollen og ikke annbefalt temperatur rundt konsollen Viss du ikke tror meg ta en kikk her: http://en.wikipedia.org/wiki/Operating_temperature Gjelder dette DS4 også, for den er spesifisert med samme temperatur? Endret 11. februar 2014 av PÃ¥inter Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 (endret) Gjelder dette DS4 også, for den er spesifisert med samme temperatur? Kan godt være jeg som har misforstått, men kan og være batteriet som produserer en del varme siden batterier blir ganske varme under bruk og ladning, men uansett hadde ikke jeg slått på konsollen i ett rom som hadde over 30 varmegrader, var hos gamlå når jeg oppdaterte konsollen for første gang siden de har bedre internett hastighet enn jeg har hjemme, og de kjører alltid 25+ i stua å da bråka konsollen som ett uvær, så dere som sliter med viftestøy bør kanskje prøve en gang å skru ned varmen i rommet dere spiller i å prøve om konsollene bråker mindre.... Endret 12. februar 2014 av Leffi78 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå