Gå til innhold

Vindu i chieftech

Anbefalte innlegg

Jeg skal kjøpe vindu på www.microplex.no og legge inn, men er det slik at monteringslist, at jeg må skjære akkurat, og ikke bruke lim/silikon? og at med Dekorasjonslist kjøper jeg et for stort vindu slik at det er mer på innsiden og fester med silikon. og legger etterpå en Dekorasjons list utenpå? eller? :-?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

joda bruk vanlig glass du, men ikke skyld på meg når du knuser det... :lol:

plexi får du hos glassmesteren, og monteringa du mener funker fett...

trenger evt ikke pyntelist, hvis du skjærer kantene fint, og skruer funker like bra som silikon...

Lenke til kommentar

Hiver meg på: hvor får man kjøpt monterings- eller pyntelister i Trondheim? Nei, det er ikke fordi jeg har saget veldig skeivt, men kofferten jeg skal sette vindu i har såpass tykke vegger at jeg ikke tror det blir pent hvis jeg fester det med silikon på innsida.

Lenke til kommentar
Jeg skal kjøpe vindu på www.microplex.no og legge inn, men er det slik at monteringslist, at jeg må skjære akkurat, og ikke bruke lim/silikon? og at med Dekorasjonslist kjøper jeg et for stort vindu slik at det er mer på innsiden og fester med silikon. og legger etterpå en Dekorasjons list utenpå? eller? :-?

Du må legge på dekorasjonslisten først SÅ lime :D

Lenke til kommentar
www.microplex.no
Sist jeg sjekka lå ikke microplex i Trondheim. Saken er den... at jeg akkurat har fått en pakke fra microplex, men jeg bestilte ikke noen lister (trodde ikke jeg skulle trenge dem). Så jeg orker ikke 100 spenn ekstra i porto/gebyr kun for en list.
Lenke til kommentar
www.microplex.no
Sist jeg sjekka lå ikke microplex i Trondheim. Saken er den... at jeg akkurat har fått en pakke fra microplex, men jeg bestilte ikke noen lister (trodde ikke jeg skulle trenge dem). Så jeg orker ikke 100 spenn ekstra i porto/gebyr kun for en list.

Gå til glassmesteren og spør om han vet om noen som har det, kansje han har det til og med?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...