fotopoulsen Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Profilbilde Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Hei, Fotopoulsen. Dette bildet likte jeg veldig godt, dels på grunn av blikket og direkte blikkontakt, men også på grunn av at lys og skygger modellerer strukturer og detaljer i ansiktet og kroppen til den unge mannen ! Den rynkete pannen tyder på at han er konsentrert og målbevisst, og jeg synes at han utstråler troverdighet. Jeg vil tro at han ble svært fornøyd med bildet, - det ville jeg ha blitt, i hvert fall ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Uttrykksfullt og veldig bra bilde!! Han ble sikkert glad!! Hilsen Tove Lenke til kommentar
fotopoulsen Skrevet 10. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2014 Hei, Fotopoulsen. Dette bildet likte jeg veldig godt, dels på grunn av blikket og direkte blikkontakt, men også på grunn av at lys og skygger modellerer strukturer og detaljer i ansiktet og kroppen til den unge mannen ! Den rynkete pannen tyder på at han er konsentrert og målbevisst, og jeg synes at han utstråler troverdighet. Jeg vil tro at han ble svært fornøyd med bildet, - det ville jeg ha blitt, i hvert fall ! Vennlig hilsen Albert. Tuse takk for utdypende og fin kommentar Albert Lenke til kommentar
fotopoulsen Skrevet 10. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2014 Uttrykksfullt og veldig bra bilde!! Han ble sikkert glad!! Hilsen Tove Tusen takk for hyggelig kommentar Ovida. Ja, jeg tror Hann ble fornøyd. Hann bruker det i vertfall på profilen sin. Og fikk ikke så lite få kommentarer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg