Gå til innhold

*HJELP* Koble WEE til Thompson tv, får bare svart/hvitt bilde :/

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gul plugg er kompositt. Det er et ganske anderledes signal enn komponent, som du viser bilde av. De forskjellige signalene passer nok ikke sammen.

Åkei det skjønte jeg ikke mye av.. Men la oss omformulere spm: Hvorfor er det ingen gul der, ved siden av rød og hvit? Hvordan er det lagt opp til at man skal koble til videokabel?

Endret av Borger___
Lenke til kommentar

Åkei det skjønte jeg ikke mye av.. Men la oss omformulere spm: Hvorfor er det ingen gul der, ved siden av rød og hvit? Hvordan er det lagt opp til at man skal koble til videokabel?

Det får du spørre TV-produsenten om... Står det noe i bruksanvisningen til TV om tilkobling med kompositt eller scart? Mange nye TV-er mangler kompositt (gul plugg) fordi det gir dårlig kvalitet og lav oppløsning, men kan kobles via scart (som de fleste TV-er har) med overgang.

Men hva med å kjøpe en Wii komponentkabel? Det løser problemet og gir bedre bildekvalitet.

Lenke til kommentar

Takk for tipset, skal kjøpe en slik. Merkelige greier at denne Thompson tvn verken skal ha scart eller kompositt da..til og med den gamle Thompson tvn har vært spilt Wee på flere ganger mener jeg. Skal se om jeg finner bruksanvisningen, bør vel stå noe der, evt fyre avgårde en e-post til Thompson.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...