Gå til innhold

kjøpe cerwin vega ve15f og nad t752

Anbefalte innlegg

hey vurderer å kjøpe meg anlegg,har sett litt på cerwin vega ve15f og vurderer å kjøpe de.

men er usikker på ka forsterker eg skal gå for og om den vil klare å drive høyttalerene... noen med erfaring :D :D vurderer nad t752 har funnet en på finn,men vil den klare å drive det bra?

takker for tips

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Burde ikke bli alt for gale. Men hvorfor gå for en surround forsterker? Hvis du kun skal kjøre stereo så får du mye mer for pengene hvis du finner deg en skikkelig stereoforsterker istedet. Jeg har tidligere hatt CV VE-15F og jeg brukte en NAD C372 for å drive de og jeg kunne fint hatt en forsterker med mer effekt for å få ut alt disse høytallerene er gode for. Og C372 er god for 2x150W.

Endret av -Tommy
Lenke til kommentar

Burde ikke bli alt for gale. Men hvorfor gå for en surround forsterker? Hvis du kun skal kjøre stereo så får du mye mer for pengene hvis du finner deg en skikkelig stereoforsterker istedet. Jeg har tidligere hatt CV VE-15F og jeg brukte en NAD C372 for å drive de og jeg kunne fint hatt en forsterker med mer effekt for å få ut alt disse høytallerene er gode for. Og C372 er god for 2x150W.

har egentlig med budsjette mitt.... og naden var i nærheten.

men fant nettopp en harman/kardon AVI100 og Harman/Kardon HD710 CDspiller. til kun 1300kr på finn,vet du noe om denne forsterkeren? fant også en nakamichi re-10 ??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...