AnonymDiskusjon Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Noen jenter som fikk orgasme første gang de hadde sex? Hvor gammel var du? Tror du de som debuterer senere, eksempelvis en 20- åring, har større sjanse for å oppnå orgasme? På bakgrunn av at de har hatt lengre tid til å utforske seg selv og dermed er tryggere på sin egen seksualitet, kontra hva en eksempelvis 15- åring er? Anonymous poster hash: 71513...d7f Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Jeg var 15 år. Fikk ikke orgasme før 1,5 senere ved samleie. Fikk ikke orgasme sånn alt for ofte etter det uansett. Jeg er endel år eldre nå og kommer ved hvert samleie. Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Jeg var vel rundt 21 og fikk orgasme av en vibrator. Før det trodde jeg ikke at jeg kunne få. Tror det varierer veldig når man får første gang. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Jeg tror ikke at når du debuterer har så mye å si, heller hvor sikker du er på deg selv og hva som kan få deg til å komme, og at du er flink til å kommunisere dette til din partner, eller eventuelt ta det i dine ''egne hender''. 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 9. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2014 Tips til oss gutta til hva man kan gjøre for jenter som ikke har kommet før? Anonymous poster hash: 2f5de...4bd Lenke til kommentar
Schwarzwald Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Tips til oss gutta til hva man kan gjøre for jenter som ikke har kommet før? Anonymous poster hash: 2f5de...4bd Lær deg å bruke tunga. Du finner mye om det på nettet om du søker litt Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Les litt i vaginaguiden Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Tips til oss gutta til hva man kan gjøre for jenter som ikke har kommet før? Anonymous poster hash: 2f5de...4bd Kommunikasjon. Du kan utføre kun oralsex på ei kjerring og hu kommer av bare det, og ei annen vil ligge der å lure på hvorfor du bruker så jævla lang tid på å komme deg til selve akten.. SPØR er mitt beste råd Lenke til kommentar
Schwarzwald Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Tips til oss gutta til hva man kan gjøre for jenter som ikke har kommet før? Anonymous poster hash: 2f5de...4bd Kommunikasjon. Du kan utføre kun oralsex på ei kjerring og hu kommer av bare det, og ei annen vil ligge der å lure på hvorfor du bruker så jævla lang tid på å komme deg til selve akten.. SPØR er mitt beste råd Likevel vil jeg fortsatt anbefale å lære hvordan man bruker tunga. Det er i mine øyne "best bet", og ofte er det mer sexy å bare gå for det, enn å spørre og grave. Det kan man gjøre om man opplever at noe ikke fungerer. Har enda til gode å oppleve ei jente som ikke kommer etter litt effektiv tungebruk, og av de jentene jeg kun har snakket med om oralsex, har ingen sagt at de ikke får noe ut av det. Enkelte sier til og med at de kunne levd på det resten av livet Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Det er vel og bra, men det er ikke alle som liker de samme tingene. Du kan komme borti 10 kvinnfolk som alle elsker oralsex, og så kan de neste 50 ikke synes noe særlig om det overhode, derfor er det viktig å ha åpen kommunikasjon.Når det er sagt så må man ikke spørre akkurat heller, man kan gå utifra det personen sier uten å bruke ord men når de bruker kroppen, følg stønnene, når og hva som gjør at musklene hennes spenner seg eller gjør at hun puster tungt, hør på kroppen hennes.Hvis det gjelder ett langvarig forhold så syns jeg at man fint kan prate om hva man liker og ikke liker, så slipper man å ''fake'' at man elsker å (FOR EKSEMPEL) få utført oralsex på seg de neste 40 årene. Lenke til kommentar
Nykz Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 Debuterte første gang som 15 åring jeg også. Har hatt et fast forhold i et år og vi er ganske aktive når det kommer til sex. har kommet ordentlig kun en gang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg