Gå til innhold

Ny skjerm, kvaliteten er dårlig, kan jeg ha ødelagt den?


tore89

Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg har en Benq GL2450, 24 tommers hd skjerm, og jeg bruker hdmi kabel.

 

Jeg har lagt merke til at når jeg ser HD filmer i 1080p, så oppfører pixslene seg veldig rart. La oss si at en på filmen har svart jakke, så ser man f. eks. veldig godt at det blinker litt. Men når man trykker på pause så stopper blinkingen. Det minner veldig om en sånn gammel tv. Forstår dere hva jeg mener? Det er som det er en slags forstyrrelse, men når jeg trykker på pause, så fryser og forstyrrelsen der den var.

 

Det virker som det er veldig problemer med strømkabelen. Og når jeg justerer litt på hvor man setter den inn i skjermen så kan skjerm skrev seg helt av. Kan jeg ha kortsluttet et eller annet inne i skjermen? Altså det er veldig følsom, og bare jeg er litt borti strømkabelen så skrur skjermen seg av.

 

Bør jeg prøve å få den byttet eller?

 

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har lagt merke til at når jeg ser HD filmer i 1080p, så oppfører pixslene seg veldig rart. La oss si at en på filmen har svart jakke, så ser man f. eks. veldig godt at det blinker litt. Men når man trykker på pause så stopper blinkingen. Det minner veldig om en sånn gammel tv. Forstår dere hva jeg mener? Det er som det er en slags forstyrrelse, men når jeg trykker på pause, så fryser og forstyrrelsen der den var.

Behøver ikke være skjermen. Større sjanse for at problemet er avspillerprogrammet. Kan også være maskinvaren...

 

 

Det virker som det er veldig problemer med strømkabelen. Og når jeg justerer litt på hvor man setter den inn i skjermen så kan skjerm skrev seg helt av. Kan jeg ha kortsluttet et eller annet inne i skjermen? Altså det er veldig følsom, og bare jeg er litt borti strømkabelen så skrur skjermen seg av.

Høres ut som om du ikke har klart å sette pluggen på strømkabelen helt inn. Må bruke litt makt, og da sitter den godt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...