Emily1 Skrevet 13. februar 2014 Del Skrevet 13. februar 2014 Jeg er en veldig snill og koselig jente. Verken stor eller skummel. Håper vi hører fra deg, ts :-) Vi blir forresten 4, siden Slimda skal være med ♥ Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 13. februar 2014 Del Skrevet 13. februar 2014 Så koselig da! Hva skal dere se og når? Lenke til kommentar
delfin Skrevet 13. februar 2014 Del Skrevet 13. februar 2014 Så koselig da! Hva skal dere se og når? Det begynte med at jeg sa jeg skulle se "The Wolf of Wall Street" og tidspunktet var helt åpent, men nå er vi plutselig 4 og "Nudelpus" er bortreist til den 24. februar. Jeg har heller ikke hørt noe fra TS enda, så det spørs om ikke dette blir et litt større prosjekt å få koordinert enn jeg så for meg For min del må du gjerne slenge deg på om du vil (helt frivillig selvsagt), men jeg håper TS kommer tilbake siden han er "key" i dette så det kan avklares litt. Om ikke TS kommer tilbake er det ikke umulig at det likevel blir muligheter for at det gjennomføres. Det blir en giga-blind kompis-date tydeligvis Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 13. februar 2014 Del Skrevet 13. februar 2014 Godt mulig jeg vil. Får ilpostino være med? Må sjekke datoen og sånt, men er i utgangspunktet interessert Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 13. februar 2014 Del Skrevet 13. februar 2014 Hvorfor lager vi ikke bare et forumtreff sier jeg bare Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 14. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2014 Hei, TS her. Siden dere mente jeg ikke gir noen spesiell info om meg selv så kan jeg jo gi dere litt hvertfall. Jeg er en gutt ja, 19 år gammel. Bodde i en liten by før men har nå flyttet til Oslo. Liker å skru ting (alt fra det jeg kan på bil, til og montere komoder), generelt drive med PC og være i godt selskap. Er også veldig glad i fester, men trives også godt med en øl på stranden med gode venner og evt en kjæreste. Kan fortelle dere litt om hva som har skjedd siden sist jeg var her. Senere på kvelden på bursdagen min kom eks kjæresten min og hadde med seg en gave hun hadde kjøpt til meg mens vi enda var sammen. Vi ble sittende og snakke sammen lenge å endte med at vi lagde oss litt mat og så en film sammen. (Gikk ikke på kino da hun kom litt før jeg faktisk skulle gå. Hadde forøvrig ikke bestemt meg enda om jeg skulle gå.) Vi har nå bestemt oss for og prøve igjen etter et par dager med snakk om hvordan vi kan gjøre ting bedre. (Vi slo opp fordi jeg krevde ganske mye oppmerksomhet siden jeg har følt meg så alene og at hun da bare har blitt enda mer bortfallende.) Forholdet vårt har vart i 2,5 år så er glad vi ikke bare har kastet det bort. Ble utrolig glad da hun kom. Setter utrolig stor pris på at dere vil være med meg på kino for og gi meg en mulighet til og få venner her i Oslo, men slik jeg forstår det så virker dere endel eldre enn meg? Anonymous poster hash: 0768e...538 Lenke til kommentar
nacario Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Hvilke interesser har du? Det er riktig at du ikke bør melde deg på noe som du ikke interesserer deg for, da blir det litt falskt for din del, kanskje større sjangs for at du ender opp med "venner" med for ulik interesse. Noe må du like innen hobby, sport, osv. Det er alltid folk der ute som er lik som deg, båade i samme situasjon og interesse. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Hvorfor lager vi ikke bare et forumtreff sier jeg bareGo for it. Lenke til kommentar
Inz4ne Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Du sier du liker å skru ting, blant annet bil, noe spesielt bilmereke du foretrekker å skru på eller har et entusiastiskt forhold til? Isåfall meld deg inn på forum for det bilmerket og fortell litt om deg selv, og eventuelt om bil du har, man kan få mange flotte venner gjenom bilmiljøet. Om du ikke kjenner til noen slike forum så hjelper det som regel å google "bilmerke" forum norge. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 14. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2014 TS her. Har vel lagt fra meg det og ville skru bil etter jeg flyttet hit til Oslo da jeg ikke har noen sted og skru på her. I hjembyen min trengte jeg bare gå ut i verksted og holde på der til langt på natt for så og bare ta en dusj også legge meg. Her måtte jeg evt ha leid meg ett verksted osv. Ikke helt passende da jeg egentlig ikke kan skru noe mye og det kun er på hobby basis. Happy valentin alle sammen Anonymous poster hash: 0768e...538 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå