fenris1979 Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 eg kjøpte et 5.1 sett med hjemmekino høytalere på qxl fra et firma som kaller seg jackpot as (skal vist holde til på tøyen senteret) eg var i banken på fredag å satte pengene inn på den angitte kontoen med kid nummer. men nå er det onsdag og eg har ikke hørt noe fra dem har ikke fått en bekreftelse på at de har mottatt pengene eg har heller ikke mottatt noe sporingsnummer ennå. hvor lang tid skal eg vente det tar jo ikke allverdens tid å registrer betaling Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 når det er gått en uke vurderer du anmeldelse... Lenke til kommentar
Cain_85 Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 If you have a problem, if noone else can help, and if you can find them.. maybe you could hire the A-TEAM! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Ta deg en bolle.. det har gått tre hele virkedager. Med mindre du har samme bank som selger, kan du regne med at det går størsteparten av en arbeidsuke. Lenke til kommentar
enden Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Hvis Jackpot sin bankforbindelse er DNB eller Sparebank1 (det er sikkert flere i samme klasse) så leker disse seg med pengene i to til fire virkedager før de er inne på konto hos mottaker... Eneste banken jeg har vært borte i som ikke gjør dette er Skandiabanken. Penger ut søndag kveld, penger inn mandag kl 07:00 Lenke til kommentar
fenris1979 Skrevet 8. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2003 ja eg er vel litt hyper men det skulle jo ha kommet en bekreftelse på at betalingen varen er mottatt syns eg da Lenke til kommentar
enden Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Pust dypt tre ganger, vent til fredag og send en forespørsel da - ikke et krav eller noe overilt, bare et forsiktig spørsmål om hvordan det går. Tålmodighet er en dyd når man handler online Lenke til kommentar
fenris1979 Skrevet 8. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2003 forsent eg sente de en mail i dag der eg spurrte om de hadde mottatt betalingen. ja dette er gutten som har ro i ræva Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 som flere har sagt: det tar tid, opptil en uke, når man kjøper billetter til TG så anbefales det ikke å betale i bank da det tar for lang tid, betal med nettbank. Har ikke du så få noen som har til å gjøre det for deg Lenke til kommentar
enden Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 det hjelper ikke hvordan du betaler da det er mottakerbanken som låner pengene et par dager. Nettbank eller vanlig skranke er nøyaktig samme tingen Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 meget mulig, men stod nå iallefall det på partyticket siden. Sikekrt ikke uten grunn. Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Et god leveregel er å aldri forhåndsbetale. Ingen kan tvinge på deg å betale, før du har mottatt varen. Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 på qxl jo, for hvis du byr ogf det står kun forhåndsbetaling så må du det, da har du godtatt at du skal forhåndsbetale. Kunne sikkert ha møtt opp og overlevert pengene selv da, men for at de skal sende så må du forhåndsbetale. Står ofte i betingelser til webshopper også, de kan kreve at man skal forhåndsbetale etter eget forgodtbefindene, dvs hvis de tviler på at du skal hente pakken. Lenke til kommentar
Pingo68 Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Hvis Jackpot sin bankforbindelse er DNB eller Sparebank1 (det er sikkert flere i samme klasse) så leker disse seg med pengene i to til fire virkedager før de er inne på konto hos mottaker...Eneste banken jeg har vært borte i som ikke gjør dette er Skandiabanken. Penger ut søndag kveld, penger inn mandag kl 07:00 Jeg regner med at du har erfaringer fra overføringer via Sparebanken1 når du nå uttaler deg 8) Bruker selv Sparebanken1 (MidtNorge) når jeg betaler regninger. Og kan herved bekrefte at pengene er inne senest dagen etter overføringen. Bare for å ha nevnt det. Lenke til kommentar
Pingo68 Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 eg kjøpte et 5.1 sett med hjemmekino høytalere på qxl fra et firma som kaller seg jackpot as (skal vist holde til på tøyen senteret) eg var i banken på fredag å satte pengene inn på den angitte kontoen med kid nummer. men nå er det onsdag og eg har ikke hørt noe fra dem har ikke fått en bekreftelse på at de har mottatt pengene eg har heller ikke mottatt noe sporingsnummer ennå. hvor lang tid skal eg vente det tar jo ikke allverdens tid å registrer betaling Har handlet hos Jackpot flere ganger selv uten noen problemer. Dersom du overførte penger på fredag, så var pengene sikkert på kontoen til Jackpot på mandags morgen (forutsatt at banken betalte regningen umidelbart, ofte stempler de bare kvitteringen for å kjøre selve jobben på et senere tidspuntk). Regn med 1-2 dagers "behandlingstid" før varen blir sendt ut. Avhengig av hvor i landet du bor, så regn med ytterligere 1-2 dager postgang før du får varen i posten. Og nei. De sender hverken ut sporingsnummer eller bekreftelse på mottak av penger. Personlig synes jeg det er litt for tidlig å begynne med masing så tidlig som det du gjør. Er jo tross alt bare gått 3 virkedager :o Lenke til kommentar
fenris1979 Skrevet 8. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2003 eg bare lurte eg vil ikke kalle det for mas det var et ærligt spørrsmål !! Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 på qxl jo, for hvis du byr ogf det står kun forhåndsbetaling så må du det, da har du godtatt at du skal forhåndsbetale. Kunne sikkert ha møtt opp og overlevert pengene selv da, men for at de skal sende så må du forhåndsbetale. Står ofte i betingelser til webshopper også, de kan kreve at man skal forhåndsbetale etter eget forgodtbefindene, dvs hvis de tviler på at du skal hente pakken. I følge en mann fra forbrukerrådet, som hadde foredrag for klassen min i fjor, er det akkurat det dem ikke kan. Har dessverre ingen lover å vise til. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Når jeg betaler en regning i postbanken til min konto i skandiabanken, kommer de inn på konto fire - fem timer etter betaling. Lenke til kommentar
Pingo68 Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Når jeg betaler en regning i postbanken til min konto i skandiabanken, kommer de inn på konto fire - fem timer etter betaling. Det forutsetter vel at du legger inn betalingen før klokken 12.00, eller? Lenke til kommentar
fenris1979 Skrevet 9. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2003 slapp av folkens eg fikk høyttalerene i posten i dag og er kjempe fornøyd med de for min del er eg ferdig med saken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå